سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ترفندهای کاربردی برای مخفی کردن لوله های روکار در دکوراسیون


لوله های روکار در دکوراسیون ، ترفندهای کاربردی برای مخفی کردن لوله های روکار در دکوراسیون : یکی از مواردی که در بیشتر خانه ها به چشم می خورد حضور لوله ها، داکت ها و... است که اصولا ظاهر دیوارها و سقف ها در نتیجه دکوراسیون داخلی را مخدوش می کند، امروز در چیدانه ترفندهایی برای پنهان کردن آن ها برایتان بازگو می کنیم با ما همراه باشید.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

لوله های عمودی و افقی معایب بزرگی هستند که نمای  فضای داخلی شما را مخدوش می کنند برای جلوگیری از این امر همیشه نیاز به پوشاندن آن ها نیست، به سادگی آن ها را رنگ بزنید این رنگ ها می توانند در ترکیب با سایر عناصر شما در فضا باشند و فضای متفاوتی را برای شما خلق کنند حتی می توانید از بافت های مختلف برای روکش کردن آن ها استفاده کنید و لذت ببرید.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

برای فضایی مثل اتاق خواب این لوله ها می توانند نقش رگال لباس و یا هنگر را بازی کنند به سادگی و با امتداد دادن این لوله ها می توانید یک آویز لباس بی نظیر برای خود داشته باشید و فضای اتاق خود را متمایز جلوه دهید.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

لوله های سقفی بهترین گزینه برای تبدیل شدن به لوستر ها می باشند، برای این منظور می توانید از اهالی فن و متخصصین کمک بگیرید و با برجسته کردن این لوله ها فضای دکوراسیون داخلی خود را منحصر به فرد طراحی کنید.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

لوله های و فرورفتگی ها روی دیوار در ترکیب با هم می توانند تبدیل به یک کتابخانه ی بی نظیر برای شما شوند، میتوانید آن ها را تبدیل به شلف های کاربردی و متفاوت کنید و یک کتابخانه خودتان بسازید و از سبک صنعتی دکوراسیون خود لذت ببرید.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

لوله های سقفی که اصولابرای پنهان کردنشان از سقف کاذب ها کمک می گیرند، اما در برخی موارد امکان استفاده از سقف کاذب موجود نمی باشد، بهترین راه حل برجسته کردن آن هاست! ایده ی بسیار جالب و مقرون به صرفه ای که با یک سطل رنگ تمام دکوراسیون داخلی شما متحول خواهد شد.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

اگر داکت ها و یا لوله های بزرگی را در فضای خود دارید بهترین راه کار برای شما استفاده از یک رنگ سفید و براق برای آن است، به خوبی می توانید با این روش ظاهر زمخت و بی قواره ی لوله ها و داکت های خود را تبدیل به یک نمای مدرن و خاص کنید.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

گلدان های بزرگ بهترین ایده برای مخفی کردن لوله های فاضلاب سرویس بهداشتی ها می باشند، به سادگی با این ایده ی کاربردی می توانید یک سرویس بهداشتی متفاوت و مقرون به صرفه بدون تعویض روشوی خود داشته باشید. لوله های روکار در دکوراسیون ، ترفندهای کاربردی برای مخفی کردن لوله های روکار در دکوراسیون


ویدیو مرتبط :
ترفندهای دکوراسیون خانه و طراحی ایده های خلاقانه