فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دیدار مدیران شبکه مستند و سازمان سینمایی در جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری تسنیم، شامگاه شنبه 23 آبان ماه امیر تاجیک مدیر شبکه مستند برای بازدید از محل برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران و آشنایی با روند برگزاری این جشنواره به پردیس چارسو رفت.

فرید فرخنده کیش دبیر این جشنواره با استقبال از تاجیک، سالن های پنجگانه پردیس چارسو را به وی نشان داد.

در این سالن ها هنرمندان و هنرجویان بسیاری به تماشای فیلم های کوتاه، داستانی و انیمیشن شرکت کننده در جشنواره نشسته یا در کارگاه ها و نشست ها شرکت کرده بودند.

تاجیک همچنین از غرفه های مختلفی که در پردیس چارسو برپا بود، از جمله غرفه برنامه «فیلم کوتاه» که به زودی از شبکه مستند روی آنتن می رود و «سینمای جوان» که با همکاری انجمن سینمای جوان برای پخش از شبکه مستند در حال تولید است، بازدید کرد.

نقش به سزای جشنواره فیلم کوتاه در آینده سینمای ایران

وی در این دیدار بیان کرد: جشنواره فیلم کوتاه می‌تواند نقش به سزایی در آینده سینمای ایران داشته باشد. حضور خلاقانه و با نشاط جوانان فیلمساز ایران اسلامی به امیدواری، پویایی و همدلی هرچه بیشتر در بین آنها منجر می شود.

مدیر شبکه مستند افزود: جشنواره فیلم کوتاه تهران از بین جوانان علاقمند به استعدادیابی می پردازد و مسئولان برگزاری آن به خوبی توانسته اند جامعه مخاطب را با اهداف خود درگیر کنند.

در بازدید شب گذشته، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی نیز همزمان با مدیر شبکه مستند به پردیس چارسو آمده بود و این موضوع، زمینه دیدار دو مدیر با یکدیگر را فراهم کرد.

شبکه مستند سیما در سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران جایزه بهترین فیلم مستند و بهترین تحقیق و پژوهش را به برگزیدگان اهدا می کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه جنگ یا صلح(حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران)