معرفی هتل Swissotel ترکیه در ساحلی زیبا + تصاویر


معرفی هتل ترکیه و تفریحگاه Swissotel در منطقه Bodrum ترکیه

برخی از روحیات برای سپری کردن اوقات فراغت و تعطیلات گزینه های طبیعت به خصوص طبیعت ساحلی و آب و هوای مرطوب را می پسندند. شرایط آب و هوایی کشور ترکیه ، این کشور را به یکی از بهترین مناطق توریستی تبدیل کرده است و همین دلیلی برای سرمایه گذاری های عظیم در ساخت پروژه های تفریحگاه و هتل های منحصربه فرد گشته است.

پروژه ساخت هتل و تفریحگاه Swissotel در سال 2015 در منطقه Bodrum در کشور ترکیه آغاز شده است. مساحت این پروژه 2600 متر مربع می باشد. معماری این پروژه را شرکت GAD برعهده دارد.

معرفی هتل ترکیه ، معرفی هتل های ترکیه ، عکس هتل ترکیه

هتل و تفریحگاه Swissotel در ساحل Bodrum زمینه ای برای توسعه ساحلی در منطقه تورگوتریس (Turgutreis)، در شبه جزیره بادروم (Bodrum)، در کشور ترکیه می باشد، واقع در سایتی با شیبی آرام بدون مانعی برای منظره دریا در منطقه مارینا تورگوتریس (Turgutreis marina) منظره ای بی نظیر را پیش روی افراد قرار می دهد.

                                  معرفی هتل ترکیه ، عکس هتل ترکیه ، عکس بهترین هتل ترکیه معرفی هتل ترکیه ، عکس بهترین هتل ترکیه ، عکس هتل ساحلی ترکیه  

این پروژه شامل هتلی با 60 اتاق محصور، 46 آپارتمان و 27 ویلای مسکونی و همچنین آبگرم، سالن بدن سازی و استخر می باشد.طراحی شرکت GAD واکنشی به چالش های این سایت است، موقعیت یک ساختمان با چگالی بالا در یک سایت با شیبی محدود منظره ای مستقیم از دریا را برای هر اتاق فراهم می آورد.

این هتل، دارای ساختاری خمیده است و در بالاترین نقطه از سایت قرار دارد و دروازه ای برای رشد این منطقه می باشد. مسیر عابر پیاده لابی هتل را به دریا پیوند می دهد. همچنین ساختمان های مربوط به آپارتمان و ویلاهای مسکونی در یک سری از پلت فرم ها مرتب شده است.

معرفی هتل ترکیه ، عکس هتل ساحلی ترکیه ، هتل در ترکیه

معرفی هتل ترکیه ، هتل در ترکیه ، عکس هتل ترکیه

معرفی هتل ترکیه ، عکس هتل ترکیه ، تفریحگاه ترکیه

معرفی هتل ترکیه ، تفریحگاه ترکیه ، عکس تفریحگاه ترکیه

معرفی هتل ترکیه ، عکس تفریحگاه ترکیه ، معرفی هتل ترکیه

معرفی هتل ترکیه ، معرفی هتل ترکیه ، معرفی هتل های ترکیه

از لحاظ مفهومی، هر واحد ویلا دارای دو طبقه با اتاق خصوصی در طبقه بالا و یک اتاق نشیمن بزرگ در سطح باغ است و برای هر اتاق منظره ای از دریا وجود دارد. صفحات و سایبان های چوبی لایه ای اضافی از جزئیات را به ساختمان اضافه می کند و همچنین در برابر آفتاب شدید تابستان از افراد محافظت می کند.


ویدیو مرتبط :
معرفی هتل رسمینا، وان، ترکیه