سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گزارش حادثه "قرچک" به وزارت کشور ارایه شد


ایسنا/ مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، اطلاعات بسیاری در خصوص حادثه قرچک بدست آمد و گزارش آن برای اقدامات بعدی و صدور دستور مقتضی به وزیر کشور تقدیم شد.

علیرضا مهدوی شاهرودی با اشاره به حادثه هفته گذشته در شهرستان قرچک گفت:‌ پس از انتشار خبر حادثه، دستور بررسی علل آن از سوی وزیر کشور صادر و استاندار تهران مامور بررسی ابعاد مختلف این حادثه شد. با دستور ‌استاندار تهران و درپی تشکیل کمیته‌ای مرکب از مدیران ارشد استانداری این مسئله ریشه‌یابی شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تصریح کرد‌: در طول روزهای گذشته کمیته حقیقت‌یاب جلسات متعددی داشت و با اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مدیران امنیتی و انتظامی شهرستان، شاهدان عینی، در خواست کنندگان برگزاری تجمع و طرف های مختلف به رایزنی پرداخت.

مهدوی ادامه داد:‌ در پی جلسات و بررسی‌ها اطلاعات بسیاری واصل و در گزارش ارایه شد که برای اقدامات بعدی و صدور دستور مقتضی به وزیر کشور ارایه شد.

وی در پایان گفت: طبق صلاحدید وزیر کشور در چارچوب قوانین و مقررات نسبت به این پرونده اقدام خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟