من مشکلی با عاشقان تیم ملی ندارم/ اسدی: امیدوارم تیم کی‌روش ده تا ده تا بزند


به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که خبری در مورد خداحافظی کی روش بعد از بازی گوام منتشر شد، خبری که البته تکذیب شد ولی گفته می شود سرمربی تیم ملی به شدت از جوی که علیه او راه افتاده است ناراحت است. کی روش مدت ها است که با علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال مشکل دارد و گفته می شود سرمربی تیم ملی تا پای خداحافظی از تیم ملی پیش رفته است. کی روش از بعد از باخت به ازبکستان در انتخابی جام جهانی هرگز به رقیبان آسیایی خود نباخته است اما هر از چند گاهی بعضی از مدیران فدراسیون فوتبال  حمله های تندی به سرمربی تیم ملی می کنند، حمله هایی که گفته می شود اسدی پشت آنها است.

با وجود تمام حرف و حدیث هایی که در مورد این موضوع شنیده می شود، علیرضا اسدی این شایعات را تکذیب می کند: من نمی دانم چه کسانی این حرف ها را مطرح می کنند. این ها چه کمکی به فوتبال می کند، اجازه بدهید از دیدن بازی تیم ملی لذت ببریم.

او ادامه داد: من هرگز مشکلی با کسی که عاشق تیم ملی است مشکلی ندارم. من جانم برای کشورم می دهد و چطور ممکن است که دوست نداشته باشم تیم ملی نتیجه بگیرد. من دست کسانی که برای تیم ملی زحمت می کشند را می بوسم و آرزو دارم تیم ملی به جام جهانی صعود کنم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد این که گفته می شود کی روش دوست ندارد تیم ملی نتیجه بگیرد هم گفت: هرگز چنین چیزی نیست. من دارم بازی تیم ملی گوام را می بینم و خدا کند که تیم ملی برابر گوام 6 گل که نه، 10 گل بزند. من مشکلی با هیچکس ندارم و این را برای صدمین بار تکرار می کنم.


ویدیو مرتبط :
بررسی حواشی داغ تیم ملی،تیم امید،کی روش و سرخآبی ها