سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف 636 کیلوگرم مواد مخدر و هلاکت یک قاچاقچی در جنوب شرق کشور


به گزارش روزیکشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان شب گذشته با اشرافیت اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه شده و منطقه را تحت پوشش اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان هنگامی که قصد ورود محموله سنگین موادمخدر از نقطه صفر مرزی به داخل کشور را داشتند با هوشیاری و واکنش سریع مرزداران رو رو شده و از رسیدن به اهداف شومشان ناکام ماندند.
وی افزود: سوداگران مرگ پس از ورود به محدوده ی کمین مرزداران با آگاهی از حضور ماموران به سمت آنان تیراندازی کردند که با آتش پرحجم نیروهای مرزبانی رو به رو شدند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران در این عملیات موفق شدند 2 دستگاه خودرو را متوقف و یک نفر از اشرار و قاچاقچیان را به هلاکت رسانده و پس از پاکسازی محل درگیری 636 کیلوگرم مواد مخدر شامل 595 کیلو گرم تریاک و 41 کیلوگرم شیره تریاک به همراه یک قبضه اسلحه گرینف و مهمات مربوطه را از آنان کشف و ضبط کنند.
سردار حبیبی با تقدیر از رشادت مرزداران که در سخت ترین شرایط با انگیزه ایثار و رشادت مانع از تحقق اهداف پلید قاچاقچیان مواد مخدر می شوند افزود: مرزهای جنوب شرق کشور همانند گذشته با حضور مقتدرانه مرزبانی برای فعالیت سوداگران مرگ نا امن است و متجاوزان و قاچاقچیان باید بدانند مرزداران با هرگونه تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران قاطعانه برخورد خواهند کرد.
سراوان در 347 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
3213 / 6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
درگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرار در مرزهای شرق کشور