ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فلاح‌زاده: هواداران خونگرم پرسپولیس چرا به چشم دروازه‌بان حریف لیزر می‌اندازند؟!/ توپ جمع‌کن‌ها اذیتم می‌کردند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حامد فلاح‌زاده پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه اول پرسپولیسی‌ها بازی بهتری انجام دادند، اما در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم و خدا را شکر توانستیم بازی را برگردانیم.

وی افزود: من در خصوص این بازی می‌خواهم به سه نکته اشاره کنم، اول اینکه هواداران خونگرم پرسپولیس چرا باید لیزر به چشم دروازه‌بان حریف بیندازند؟! اگر شما می‌خواهید ببرید لیزر انداختن دیگر چیست؟!

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا تأکید کرد: مورد دوم اینکه توپ جمع‌کن‌ها به ویژه در نیمه اول خیلی اذیتم کردند. من این موضوع را به داور گفتم و به او تأکید کردم که باید دو توپ جمع‌کن باشد چون توپ جمع‌کن هر وقت توپ به بیرون می‌رفت به جای آنکه آن را به طرف من بیندازد به سمت دیگر می‌انداخت.

فلاح‌زاده ادامه داد: دفاع ما تکل زد، طوری که توپ در حال وارد شدن به دروازه‌مان بود که من آن را گرفتم.کجای دنیا به این حرکت پاس به عقب می‌گویند؟!

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در مورد توهین‌های هواداران تیم پرسپولیس به او، گفت: متأسفانه این مسائل وجود دارد و جو ورزشگاه‌های ما باید خیلی بهتر شود. باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت پذیرد، همان‌طور که پرسپولیسی‌ها برای بردن هزینه‌ کرده‌اند برای تیم ما نیز در این خصوص هزینه شده و ما نیز به دنبال پیروزی هستیم. البته تعداد کمی از تماشاگران فحاشی کردند و نمی‌توان کل هواداران تیم پرسپولیس را بابت این موضوع زیر سئوال برد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وقتی توپ جمع کن به دروازه بان چین کمک میکنه