سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لبنان بزودی کشف چند شبکه جاسوسی دیگر را اعلام می‌کند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ سرلشکر «عباس ابراهیم» مدیر دستگاه امنیت عمومی لبنان از تحت بازجویی قرار داشتن چند شبکه متهم به جاسوسی خبر داد و اعلام کرد: در روزهای آینده شبکه‌های دیگری را اعلام خواهیم کرد.

عباس ابراهیم در گفت‌وگو با روزنامه «الجمهوریة» لبنان با اشاره به دستگیری و انهدام شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط نیروهای امنیتی این کشور، گفت: نیروهای امنیتی با تروریسم تکفیری و اسرائیلی مبارزه می‌کنند و رویارویی با شبکه‌های تکفیری ما را از مزدورانی که برای اسرائیل کار می‌کنند، غافل نخواهد کرد.

وی با تاکید بر رویارویی نیروهای امنیتی لبنان با هر چیزی که خطری را متوجه امنیت کشورش کند، افزود: در روزهای آینده از شمار بیشتری شبکه‌ پرده برداشته خواهد شد که اعضای آنها هم اکنون در حال بازجویی هستند.

سرلشکر عباس ابراهیم همچنین از موفقیت دستگاه امنیت عمومی در کسب استاندارد «ایزو» خبر داد و تاکید کرد که این جایزه در مراسم ویژه‌ای اعلام خواهد شد.

شبکه خبری «المنار» دو روز گذشته با بیان اینکه یک هسته جاسوسی وابسته به رژیم صهیونیستی در لبنان شناسایی شد، به نقل از سرویس امنیت عمومی این کشور گزارش داد که افراد این هسته، لبنانی و سوری بوده‌اند و در منطقه جنوب لبنان به جاسوسی مشغول بوده‌اند.

به گزارش این شبکه خبری، افراد بازداشت شده عضو این هسته اعتراف کرده‌اند که مأمور گردآوری اطلاعات درباره شخصیت‌ها و نهادهای امنیتی و نظامی بوده‌اند.

امنیت عمومی لبنان همچنین خبر داد، پس از پایان بازجویی سه نفر از افراد بازداشت شده این هسته جاسوسی، به دادگاه ویژه ارجاع داده شدند و عملیات برای شناسایی و بازداشت همه کسانی که با آنها در این جاسوسی دست داشته‌اند، همچنان ادامه دارد.

به گفته این نهاد لبنانی، افراد بازداشت شده اعتراف کرده‌اند که از راه‌ها و اماکن حساس در مناطق جنوب تصویربرداری کرده‌اند و فیلم‌ها را به کسانی می‌فرستادند که برای حملات بعدی از آن استفاده می‌کردند.

منابع خبری لبنان اعلام کردند که هانی مطر، یکی از اعضای این شبکه جاسوسی هنوز در اختیار نیروهای یونیفل بوده و از مصونیت حقوقی این نیروها استفاده می‌کند. البته امکان محاکمه وی به دلیل همکاری با رژیم صهیونیستی وجود دارد.

انتهای پیام/ص


ویدیو مرتبط :
سقوط پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان