علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ارائه پروانه رایگان به احداث پارکینگ در اردبیل


حمید لطف‌اللهیان عصر پنج‌شنبه در حاشیه بررسی بسته‌های تشویقی احداث پارکینگ در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: به دلیل رفع مشکلات ترافیک شهر اردبیل احداث پارکینگ در این شهر ضروری است.

وی افزود: پارکینگ‌های موجود فعلی پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و به همین دلیل شهرداری برای تشویق بخش خصوصی برای احداث پارکینگ بسته‌های تشویقی پیش‌بینی کرده است.

شهردار اردبیل گفت: از جمله اینکه به احداث پارکینگ پروانه رایگان ارائه می‌شود و علاوه بر این پروانه ۱۵ درصد از زیربنا به صورت تجاری نیز رایگان است.

لطف‌اللهیان متذکر شد: علاوه بر این بعد از احداث شهرداری ضمانت خرید پارکینگ را منعقد می‌سازد و به همین دلیل حمایت‌های ذکر شده به نفع بخش خصوصی خواهد بود.

وی بابیان اینکه این بسته تشویقی برای اولین بار در شهر اردبیل به کار گرفته می‌شود، اضافه کرد: پیش از این و در سال گذشته به دلیل پیش‌بینی نشدن اقدامات حمایتی درخواستی برای احداث پارکینگ نداشتیم.

شهردار اردبیل اولویت احداث پارکینگ را بخش مرکزی شهر عنوان کرد و متذکر شد: تلاش ما کاهش بار ترافیک سطح شهر با شیوه‌های مختلف است.

وی تنها پروژه پارکینگ سازی را پارکینگ درخشان با ظرفیت ۳۰۰ دستگاه خودرو عنوان کرد و افزود: این پروژه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.


ویدیو مرتبط :
ارائه تیم پروانه در روز ارائه آواتک