سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست های خارجی موفق عمل کرد


به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا یونسی روز شنبه درآئین معارفه فرماندارنوشهر در تالاراجتماعات بندر این شهر ، افزود : دولت یازدهم پس از پیروزی در انتخابات خرداد ماه سال 1392 با رویکرد شایسته سالاری و به کارگیری نیروهای شایسته ، توانمند و با تجربه توانست یک دولت شایستگان را شکل دهد که امروز شاهد چنین موفقیت هایی در بعد سیاست خارجی در کشورهستیم .
وی ، کشاندن کشورهای ابرقدرت دنیا به پای میز مذاکره در حوزه انرژی هسته ای و تثبیت حق طبیعی ایران به داشتن غنی سازی اورانیوم را به عنوان مصداق روشنی از این موفقیت ها دراین زمینه بیان کرد.
وی ادامه داد : کاهش هزینه های سلامت ، نرخ تورم ، بالا بردن ارزش پول ملی در برابر ارز های خارجی ، شکوفایی اقتصاد ، دمیدن روح امید درمیان مردم را از دیگر موفقیت های این دولت در نظام جمهوری اسلامی برشمرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ، گفت : امروز دکتر روحانی رئیس جمهوری نظام جمهوری اسلامی می خواهد که مردم ایران اسلامی عزتمندانه و شرافتمندانه زندگی کنند البته اگرچه در حوزه اقتصادی نیز درشرایط کنونی وضعیت چندان مناسبی نداریم.
یونسی ، افزود : با همه مشکلات اقتصادی که بخشی از آن متاثر از کاهش قیمت نفت است اما اکنون وضعیت برجام در حال رسیدن به مرحله نهایی است و امیدوارم به زودی شاهد لغو تحریم ها و بهبود وضعیت اقتصادی مردم در کشور باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران درادامه به برگزاری دو انتخابات پیش رو در کشور اشاره کرد و برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواستارهمکاری همه جانبه مسئولان ادارات ذیربط شد.
یونسی ، تاکید کرد که باید همه مسئولان ادارات ذیربط تلاش کنند در این دوره از انتخابات بدون استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی شاهد انتخاباتی سالم ، قانونمند به دور از هرگونه حاشیه و تضییع حقوق داوطبان در این استان باشیم .
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در ادامه که مسئولان شهرستان نوشهر حضورد اشتند ضمن معرفی علی شادمان به عنوان سرپرست فرماندارجدید این شهرستان از خدمات محمدعلی قمی اویلی فرماندار سابق قدردانی کرد.
علی شادمان پیش از این به عنوان مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران مشغول به خدمت بود.ک/3
7078 /1602/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان