ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شهردار آلپ جنوبی و همسرش به «میلاد حجت‌الاسلامی» ادای احترام کردند/ حجاب به احترام اسلام + تصاویر


به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با ولادت عیسی مسیح (ع) و در آستانه سال نوی میلادی فرانسیسکو بالیگوئه، شهردار آلپ جنوبی و ژوئله بالیگوئه، همسرش برای ادای احترام به جانباختگان حادثه هواپیمایی ژرمن وینگز که میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی، خبرنگار ورزشی روزنامه وطن‌امروز هم در آن جان خود را از دست دادند، امروز (جمعه) به محل مقبره دست جمعی جانباختگان رفتند.

شهرداری آلپ جنوبی و همسرش در این مراسم برای میلاد حجت‌الاسلامی، تنها جانباخته‌ای که در محل سقوط هواپیما و مقبره خانوادگی خودشان، مقبره اختصاصی دارد، گل برده و دعا خوانده‌اند. نکته جالب توجه این بود که خانم ژوئله، همسر شهردار آلپ جنوبی به احترام دین اسلام و خانواده میلاد حجت‌الاسلامی با حجاب اسلامی سر مزار میلاد حاضر شد و عکسی به یادگار گرفت.

خانم ژوئله بالیگوئه طی پیامی که به خانواده میلاد ججت‌الاسلامی ارسال کرده، از طرف خودش و همسرش گفته است که آنها میلاد را مانند فرزندخوانده خود می‌دانند و به همین دلیل در مقبره خانوادگی خود به وی مقبره‌ای را اختصاص داده‌اند. آنها اخیراً سنگ گرانیتی گرانقیمت برای مقبره میلاد گذاشته‌اند و قرار است سنگ معرفی مقبره میلاد نیز به زودی روی مقبره او نصب شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
زیبا ترین ادای احترام نظامی (احترام سربازان حضرت زینب (ع) به ایشان )