میزتحریر در گروه آموزش آنلاین جزو 5 رتبه برتر شد


وب‌سایت میزتحریر در گروه آموزش آنلاین هشتمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که اختتامیه آن در سالن همایش کتابخانه ملی برگزار شد، در میان ۵ تیم برتر قرار گرفت.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، وب‌سایت میزتحریر که از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از وب‌سایت‌های فعال در زمینه آموزش آنلاین است که خدمات و مزیت ویژه آن زمان و هزینه پایین راه‌اندازی، سرورهای داخل کشور، عدم نیاز به سخت‌افزار و نرم‌افزار خاص برای برگزاری دوره‌های مجازی است و امکانات تکمیلی مانند زمان‌بندی کلاس‌ها، عضویت دانشجویان در هر دوره، یکپارچه‌سازی ساده و سریع با وب‌سایت آموزشگاه‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد.

محمود پورمند، مدیرعامل میزتحریر در رابطه با این وب‌سایت گفت: کلاس‌های آنلاین مختلفی در کشور وجود دارد. به عنوان مثال برخی دانشگاه‌ها کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مجازی دارند، اما آن سرویس‌ها فقط برای همان دانشگاه طراحی شده و در واقع درون‌سازمانی است. ما به دنبال راهکار بودیم تا این ویژگی‌ها را به طور همزمان داشته باشد و افراد بتوانند به آسانی با آن کار کنند، ضمن اینکه کلاس به خوبی در آن پوشش داده شود.

وی همچنین در زمینه برنامه‌های این وب‌سایت در آینده و پس از کسب این موفقیت افزود: قصد داریم در آینده نزدیک بستری را فراهم کنیم تا مدرس بتواند به صورت آنلاین هزینه را از شاگردانش دریافت کند، زیرا اکنون این کار خارج از سایت انجام می‌شود. ضمنا می‌خواهیم همکاری‌مان با موسسات آموزشی که قدرت تولید محتوای باکیفیت را دارند افزایش داده و اپلیکیشن موبایل نیز منتشر کنیم.

در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران که در سالن همایش کتابخانه ملی برگزار شد، 15 هزار وب‌سایت و 3 هزار و 500 اپلیکیشن موبایل در 4 گروه وب و 13 گروه موبایل به رقابت پرداختند که پس از انتخاب مردمی، وب‌سایت میزتحریر، موفق شد در لیست 5 رتبه برتر در بخش آموزش آنلاین شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره وب و موبایل امسال می‌توانند به سایت این جشنواره و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وب‌سایت میزتحریر به این نشانی مراجعه کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آموزش محیط کلاس آنلاین میزتحریر