سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هوای تهران دوباره پاک شد


هوای تهران دوباره پاک شدمهر/
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران شاخص آلودگی هوای پایتخت را ۴۳ و در وضعیت پاک اعلام کرد. به این ترتیب تهران امروز یازدهمین روز پاک در سال ۱۳۹۵ را تجربه کرد.

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ١١ مورخ ٩۵/۰۲/۰۱ در وضعیت پاک بوده است.
محمد رستگاری افزود: در این بازه زمانی وضعیت آلاینده منواکسیدکربن پاک (۳۴)، ازن پاک (۴۳)، دی اکسید نیتروژن سالم (۶۱)، دی اکسید گوگرد پاک (۲۰)، ذرات معلق با قطر کمتر از ١٠ میکرون پاک (۳۳) و ذرات معلق با قطر کمتر از ٢/۵ میکرون پاک (۴۳) بوده است.به این ترتیب شهر تهران از آغاز سال ۱۳۹۵ تا کنون ۱۱روز هوای پاک را نفس کشیده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
پاک ترین هوای دنیا متعلق به زمانی است که دلمان هوای هم را میکند