سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قانون مداری، نظم و رعایت عدالت پیش شرط برگزاری یک انتخابات پرشور است


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری البرز، رضا عسگری در نخستین نشست داخلی خود با کارکنان فرمانداری این شهرستان ضمن آرزوی توفیق در امر خدمت رسانی به مردم، از مجموعه کارکنان خود خواست تا با همکاری و تعامل درون سازمانی و برون سازمانی زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور را فراهم آورند.
وی با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار امیدواری کرد: امیدوارم با انسجام و همدلی لازم شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در این دوره از انتخابات باشیم تا در راستای تحقق آرمان های ایران اسلامی موثرتر از گذشته گام برداریم.
عسگری ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان البرز به لحاظ زیر ساخت های صنعتی، کشاورزی، اجتماعی و تنوع قومیتی حایز اهمیت ویژه ای در این استان است لذا ارتقای این شاخص ها در مقایسه با شاخص های استانی، تنها با تلاش و به کارگیری خرد جمعی امکان پذیر خواهد بود.
به گفته فرماندار البرز، باید با تلاش و خرد جمعی گام های موثرتری در حوزه های تولیدی، صنعتی و کشاورزی به منظور رفع موانع تولید و ایجاد توسعه پایدار برداریم.
وی ادامه داد: لازمه تقویت بدنه کارشناسی و اشراف داشتن کارکنان فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی و نماینده عالی دولت در شهرستان، تصمیم گیری های درست و کارشناسانه می باشد.
عسگری، برگزاری انتخابات را بزرگترین رویداد مشارکتی در سطح جامعه دانست و گفت: امیدواریم با ایجاد بستری مناسب جهت حضور حداکثری مردم و شرکت تمامی جریان های سیاسی شاهد انتخاباتی باشکوه در اسفند ماه سال جاری باشیم.
8054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
یادگیری انگلیسی به شرط رعایت ۷ قانون. قانون هفتم