ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



علیدخت: نباید حریف قزاق را بزرگ کنیم/ شانس کسب سهمیه بین نوشاد و نیما است


ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقه انتخابی المپیک اظهار داشت: تیم ایران بهترین شرایط را دارد و بازیکنان ما از تمام نفراتی که در این رقابت‌ها حضور دارند برتر هستند. با شرایطی که در سال‌های گذشته وجود داشته یک سهمیه در آسیای میانه همیشه برای ایران بوده و در این دوره نیز باید همین اتفاق بیفتد.

وی گفت: اینکه گفته می‌شود حریف قزاقستانی شرایط خوبی دارد و نفر 20 دنیا را برده است، نمی‌تواند ملاک باشد، چون نوشاد ما هم نفرات برتر دنیا را شکست داده است و نباید با این صحبت‌ها فضا را تغییر داده و حریف قزاق را برای ملی پوشان بزرگ کنیم.

بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز ایران در مورد اینکه شانس کسب سهمیه را بین کدام بازیکنان ارزیابی می‌کند، گفت: شانس با نوشاد و نیما عالمیان است. نیما توانایی بالایی دارد و می‌تواند بهتر از این هم باشد. آسیای میانه هم نمی‌تواند برای نوشاد سخت باشد.

علیدخت با اشاره به شرایط آب و هوای هنگ‌کنگ و برگزاری اردوی تیم ملی در تهران گفت: هنگ کنگ آب و هوای گرم و شرجی دارد و برعکس آن ما در تهران که آب و هوای خشک دارد اردو را برگزار کرده‌ایم. زمانی که سرمربی بودم و قرار بود به هنگ کنگ برویم، اردو را در بابلسر گذاشتیم و نوشاد در همان سال چهارم آسیا شد.

وی ادامه داد: باید شرایطی در نظر گرفته می‌شد اردوی تیم ملی در آب و هوایی شبیه هنگ‌کنگ برگزار می‌شد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش فارس، تیم ملی تنیس روی میز مردان و بانوان ایران هرکدام با 4 بازیکن برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک راهی هنگ کنگ شده است. این رقابت‌ها 25 تا 29 فروردین در این کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

 


ویدیو مرتبط :
نخستین پیروزی احسان لشکری در برابر حریف قزاق