سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مادر و پسر در حادثه سقوط خودرو به سدی در مرند جان باختند


حبیب حسینقلی‌زاده روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: در پی گزارش این حادثه ساعت 20:46 شب گذشته، پایگاه‌های اورژانس 115مرند و پیام و همچنین امدادگران هلال احمر و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: به گفته افراد حاضر در محل، در داخل خودرو یك پسر 10 ساله بود كه تلاش مادر 28 ساله برای نجات این كودك، بی نتیجه بود و موجب غرق شدگی خودش شد.
حسین قلی زاده گفت: پس از خارج كردن این خانم از سد، كاردان‌های اورژانس 115، اقدامات احیایی را انجام و حادثه دیده را به بیمارستان منتقل كردند كه بنا به اظهارات تیم پزشكی، مصدوم دچار مرگ مغزی شده بود.
وی ادامه داد: با تلاش امدادگران هلال احمر و آتش نشانی مستقر در محل، پسر 10 ساله نیز كه در داخل خودرو گرفتار شده بود، از آب بیرون كشیده شد اما تلاش نیروهای اورژانس 115 و تیم احیای بیمارستان نتوانست، نفس این كودك را بازگرداند.
شهرستان مرند در 75كیلومتری شمال غرب تبریز مركز استان آذربایجان شرقی واقع است.
3071/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هفتصد مهاجر در مدیترانه جان باختند