سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصمیم هواوی برای فروش 140 میلیون گوشی هوشمند در سال 2016


تصمیم هواوی برای فروش 140 میلیون گوشی هوشمند در سال 2016آی تی رسان/ هواوی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند و بزرگترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در جهان است. در چند سال گذشته، تاثیر این شرکت در بازارهای بین‌المللی دائما در حال افزایش بوده است و به دلیل همکاری با گوگل برای ساختNexus 6P، حضور این شرکت در نیمکره غربی قوی‌تر از همیشه است. دقیقا بعد از رونمایی از هواوی P9 و P9 Plus، این شرکت فروش 140 میلیون گوشی هوشمند را هدف قرار داده است.

بر اساس تازه‌ترین گزارش دیجی‌تایمز، هواوی قصد دارد تا 140 میلیون گوشی هوشمند در سال 2016 به بازار ارایه کند که 40 درصد از این رقم، مربوط به مدل‌های رده متوسط و بالا خواهد بود. در ایالات متحده نیز همکاری با اپراتورهای محلی را ادامه خواهد داد و برای جذب مشتری بیشتر تلاش می‌کند. در بازارهای در حال توسعه، هواوی قصد دارد جای پای خود را با بازکردن چند مرکز فروش و پشتیبانی از مشتریان محکم‌تر کند. در کل چشم‌انداز هواوی، پشتیبانی بیشتر از مشتریان و افزایش کیفیت محصولات خود است. این کمپانی، همکاری‌های بیشتری با فروشندگان محلی خواهد داشت و انتظار دارد که بخش تجاری مصرف‌کنندگانش، درآمدی 30 میلیارد دلاری در 2016 و 40 میلیارد دلاری در 2018 داشته باشد.

اریک زو، مدیرعامل دوره‌ای هواوی می‌گوید:

ما از توانایی فنی که در ده‌های گذشته بدست آورده‌ایم، استفاده خواهیم کرد تا برندی قدرتمند بسازیم. ما می‌خواهیم تا هواوی را به بهترین برند دنیا تبدیل کنیم. همزمان، می‌خواهیم رضایت مشتری از کیفیت و سرویس خود را نیز جلب کنیم. ما متعهد هستیم که اکوسیستمی بسازیم که مشتری در مرکز آن قرار دارند تا بتوانیم وفادرای آنان را نسبت به خود افزایش دهیم. ما می‌خواهیم که از نقاط قوت خود استفاده کنیم و برند خود را تبدیل به برندی دوست‌داشتنی و مورداعتماد کنیم. ما امروز دو نقش داریم: اول جذب مشتری، به‌گونه‌ای که بتواند از ما نام ببرد و محصولات ما را بخرد و دوم جذب بیشتر مشتریان تجاری!

در مورد بخش کاربران عادی، هواوی بیشترین سهم را در بازار چین در اختیار دارد و در بازار جهانی نیز جز سه‌ مورد اول است. هفته گذشته، بر اثر موفقیت هواوی، سهم اپل در بازار چین 3.2 درصد کاهش داشته است. تمسن تیمپسون، تحلیلگر Kantar Worldpanel ComTech می‌گوید:

بین فوریه 2015 و فوریه 2016، سهم iOS کاهش 3.2 درصدی را نشان می‌دهد. هواوی توانست با 24.4 درصد رتبه نخست را در چین از آن خود کند. سهم اپل در این مدت 22.2 درصد بوده است.
سود خالص سالیانه هواوی در سال گذشته، 5.7 میلیارد دلار بوده که رشدی 33 درصد را نشان می‌دهد. هواوی این افزایش رشد را مدیون بخش کاربران عادی خود است. این بخش که به عنوان موفقیت بزرگ در نظر گرفته می‌شود، 73 درصد رشد داشته است. هواوی در سال گذشته، 108 میلیون گوشی هوشمند فروخته است.

همچنین هواوی با 3898 پتنت، بیشترین تعداد پتنت را در سال 2015 داشته است. در رده‌های بعدی کوالکام با 2442، ZTE با 2155 و سامسونگ با 1683 پتنت قرار دارند. بنابر گفته‌های هواوی، این شرکت در چین 52550 و در خارج از چین، 30613 پتنت را به ثبت رسانده است.

هواوی برای اینکه موفقیت خود را تضمین کند، 79000 مهندس در بخش تحقیق و توسعه خود دارد که این عدد 45 درصد نیروی کار این شرکت را تشکیل می‌دهد. به اینها، 16 مرکز تحقیق و توسعه و 36 مرکز مشترک نوآوری در کشورهای چین، آلمان، سوئد، استرالیا، روسیه و هند را نیز اضافه کنید. هزینه‌های تحقیق و توسعه این شرکت در 10 سال گذشته، 37 میلیارد دلار بوده است. این شرکت حداقل 10 درصد از درآمد خود را صرف تحقیق و توسعه می‌کند. البته این مقدار در سال گذشته، 15.1 درصد بوده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
گوشی هوشمند Mate S هواوی