ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گفتگوی خواندنی با کریس رونالدو/ از دربی مادرید تا عادت هایش در زمین فوتبال


گفتگوی خواندنی با کریس رونالدو/ از دربی مادرید تا عادت هایش در زمین فوتبالبانک ورزش/ کریس رونالدو حالا در دنیای مجازی دست نیافتنی به نظر می رسد. 200 میلیون دنبال کننده برای یک بازیکن فوتبال چیزی نیست که هر کسی بتواند به آن دست پیدا کند. این عدد وقتی بیشتر به چشم می آید که بدانیم ستاره های ایرانی با کمتر از 500 هزار فالوئر جواب هواداران شان را نمی دهند و خود را تافته جدا بافته می دانند.
ستاره پرتغالی رئال در جدیدترین مصاحبه اش در خصوص دربی مادرید، رئال، عادت هایش در زمین و دیگر مسائل صحبت کرده که خلاصه آن را در بانک ورزش می خوانید؛
دربی مادرید :” بازی مهمی است. در خانه و مقابل هواداران بازی می کنیم. مقابل حریفی مشکل قرار می گیریم که خوب دفاع می کند. باید پیروز شویم و منسجم باشیم.”
لالیگا:” می دانیم که مشکل است اما تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. فوتبال مملو از شگفتی هاست و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. باید تا آخرین لحظه بجنگیم. امیدوارم که شنبه بازی خوبی داشته باشیمو رئال بتواند پیروز شود.”
فشار بازی کردن در رئال :” بازی کردن در بزرگترین باشگاه دنیا نکات مثبتی دارد اما نکات منفی هم دارد. فشار در داخل وخارج باشگاه زیاد است. سالها با این فشار زندگی کرده ام. دیدگاه ها در این باشگاه متفاوت است. از نظر شخصی خوشحال و راضی هستم و می خواهم در این جا حضور داشته باشم.”
هیجان انگیزترین جام:” همیشه مادریدیسموها به چمپیونزلیگ فکر می کنند. دو سال پیش قهرمان شدیم و لحظه بی نظیری برای ما و هواداران بود اما جامهای دیگر هم مهم هستند. به سالهای حضورم در رئال افتخار می کنم.”
عادت ها در زمین:” هر کسی عادت هایی دارد. من همیشه با پای راست وارد زمین می شوم اما عادت عجیب دیگری ندارم. سعی می کنم که کارهایی که در بازی قبلی برایم خوب جواب دادند را تکرار کنم.”
روند صعودی:” همیشه سعی کردم که به جلو حرکت کنم و بهتر شوم. هر سال به تلاش ادامه می دهم نه تنها از نظر جامها بلکه از نظر گلزنی و نمایش. گام به گام سعی می کنم اثرم را بگذارم. همیشه مثبت نگر هستم و می دانم هواداران از من حمایت می کنند. خوشحالم و وقتی نامم را صدا می زنند به خود افتخار می کنم.”
تمرکز روی فوتبال:”فوتبال چرفهاش زیادی دارد. باید خیلی تلاش کنی. با دو ساعت تلاش جواب نمی گیری. فوتبال همین است. سعی می کنم از خودم لذت ببرم.البته حضور در کنار خانواده را دوست دارم. سینما رفتن ، سفر کردن ، بیرون شام خوردن و …”
تاثیر منفی شهرت:”کارهایی که دوست دارم را انجام می دهم. از بچگی رویایم بازیکن شدن بود. از نظر فردی و تیمی دستاوردهای زیادی داشتم و دلخوری ندارم. قرار نیست که همه چیز در یک آن روبراه باشد.”
مادرید:” زندگی در مادرید را دوست دارم و دوست دارم پس از دوران فوتبالم در این جا زندگی کنم چرا که این کشور چیزهای زیادی به من داده است. به پرتغال نزدیک هستم و آب و هوا خوب است.”

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
حرکت خاص کریس رونالدو در زمین فوتبال حرکتی مانند حرکات(کشتی کج)