برگزاری نشست شواری آکادمی ملی فوتبال


نشست شورای آکادمی ملی فوتبال با حضور مسئولان فدراسیون و آکادمی بعدازظهر امروز برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال؛ در این نشست که بعدازظهر امروز با حضور علی کفاشیان، علیرضا اسدی، محمد حسین علیزاده، الهه عرب عامری، رضا گل محمدی، رضا قراخانلو، محمد احسانی، توحید سیف برقی، مصطفی زارعی و امیر حسین حسینی تشکیل شد، اعضا به بررسی برگزاری فستیوال ملی فوتبال بانوان و آقایان در اردوگاه ایثار استان البرز و برگزاری سیزدهمین نشست مسئولان مدارس فوتبال پرداختند.

محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال در ابتدا ضمن ارائه گزارش برگزاری دو فستیوال مدارس فوتبال آقایان و بانوان در اردوگاه ایثار کرج گفت: خوشبختانه با حمایت‌های خوب فدراسیون فوتبال و همه اعضای شورای آکادمی که به نوعی در برگزاری هر چه بهتر این فستیوال نقش داشتند، توانستیم روزهای خوبی را برای فوتبال آموزان دختر و پسر در اردوگاه ایثار (استان البرز) بوجود آوریم.

وی در ادامه افزود: حمایت خوب مسئولان استان و به ویژه رضا گل محمدی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز باعث شد تا بتوانیم بدون هیچ مشکلی این فستیوال را برگزار کنیم و قطعا در سال آینده و با توجه به تجاربی که در دو سال گذشته به دست آوردیم، بی شک در سال آینده می توانیم فستیوال را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.

رئیس آکادمی ملی فوتبال ادامه داد: نسبت به میزبانی فستیوال در سال آینده علاقه زیادی در میان هیات‌های فوتبال استانی به وجود آمده به گونه‌ای که بسیاری از آنها درخواست میزبانی سال آینده این فستیوال را از هم اکنون به ما ارائه کرده اند.

علیزاده در پایان این گزارش فیلم‌های کوتاهی از برگزاری دو فستیوال پسران و دختران برای اعضای شورا به نمایش گذاشت و گفت: گزارش‌های تصویری و مکتوبی از برگزاری این فستیوال ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ارسال کرده‌ایم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
برگزاری آکادمی تنیس پوینت