ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فعالیت پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در پارس آباد مغان


به گزارش روز شنبه ایرنا، مهدی احمدی در جلسه مشترک هیات های ورزشی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در سال جاری 11میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل طرح های ورزشی منطقه اختصاص یافته است که این نشانگر اهمیت دادن به زیرساخت های ورزشی است.
وی با اشاره به نقش ورزش در سلامت فردی و اجتماعی اظهار کرد: ورزش کارآمدترین و مهم ترین ابزار برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد شادی و نشاط در جامعه محسوب می شود.
وی از کسب رتبه اول المپیاد ورزشی زیر 16 سال توسط قهرمانان شهرستان پارس آباد خبر داد و افزود: 21 نفر از ورزشکاران این شهرستان به عنوان قهرمان کشوری و بین المللی رقابت می کنند و 15 نفر دیگر نیز به اردوی تیم های ملی دعوت شده اند که نیاز به پشتیبانی دارند .
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم از پارس آباد مغان به عنوان یکی از مهمترین قطب های ورزشی و قهرمانی کشور نام برد و افزود: با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های ورزشی و مرزی بودن پارس آباد و بعد مسافت با مرکز استان، باید نسبت به سایر شهرستان ها امکانات بیشتری به این شهرستان اختصاص داده شود.
وی از آغاز عملیات اجرایی خوابگاه ورزشی پارس آباد با دو میلیارد و 500میلیون ریال اعتبار خبر داد و ادامه داد: به منظور تقویت هیات های ورزشی و رفع کمبود امکانات ورزشی، دو دست میز تنیس روی میز و سه تخته تشک تاتمی و تعدادی تیر و کمان و توپ استاندارد والیبال تحویل این شهرستان شده است.
در این جلسه همچنین روسای هیات های ورزشی ضمن بیان مسائل، نیازها و مشکلات ورزشی منطقه، خواستار حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان شدند.
7121/ 1257

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مغان - نمونه تیزر تولید شده درشرکت سیمای مغانشهر (پارس آباد مغان)