ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آتيلا: يکي روي نيمکت استقلال بود که دوست نداشتم کنارش بنشينم!


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 08:12

آتيلا: يکي روي نيمکت استقلال بود که دوست نداشتم کنارش بنشينم!

خبرآنلاين/ آتيلا حجازي؛ پسر اسطوره فقيد استقلال ، اين قدر دلخور است که تصميم گرفته دور از ايران باشد. او آلانيا را براي ادامه زندگي خانواده اش انتخاب کرده و البته جانان ، نوه پسري ناصرخان را با خود از ايران برده است.
کارش فعلا فعاليت در حوزه مسکن است تا شايد در آينده مدره فوتبال ناصر حجازي را زير پتر حمايتي باشگاه آلانيا که تيمي ليگ يکي در فوتبال ترکيه است تاسيس کند. با او به بهانه دربي هم کلام شديم . حرف هاي شنيدني اش درباره رفتن از ايران ، نماندن در استقلال و ناپاکي فوتبال ايران و ماجراهاي دربي را از دست ندهيد.
*دربي چطور بود؟
مثل هميشه همه توقعي نداشتند که بازي خيلي خوبي را ببينند، ولي خدا را شکر بازي خيلي جذابي بود و فکر مي کنم يکي از دربي هاي جذابي بود که من خودم به شخصه در اين چند ساله ديدم و خيلي لذت بردم، به خاطر اين که هيجان انگيز بود. بگذريم از اين که نيمه دوم، بازي يک جورهايي يک طرفه شده بود ولي نيمه اول را بايد به استقلال بدهيم، مخصوصا اوايل بازي تا زماني که گل را به ثمر رساندند و بعد يک مقدار متعادل شد. بعد از گل استقلال دليلش را نمي دانم، ولي تيم کاملا عقب رفت و پرسپوليس اين فضا را پيدا کرد که گل مساوي را بزند و بازي را در اختيار بگيرد.
*تو 5دربي کنار پرويز مظلومي بودي و او را خوب مي شناسي و مي داني که در دربي خيلي شجاع است، ولي اين دربي به نظر مي رسيد خودش نبود و خواست مثل مربي هاي ديگر باشد.
من هم تعجب کردم به هر حال ما چند دربي در کنار هم بوديم و هيچ موقع آقاي مظلومي به فکر دفاع نبوده، کما اينکه آن بازي هم که دو هيچ جلو بوديم شانس با ما يار نبود و يک اتفاقات عجيب غريبي رخ داد، ولي ايشان خيلي شجاع بود. نمي دانم اين بازي چه اتفاقاتي افتاد که از دقيقه 55-60 کلا استقلال در لاک دفاعي بود و براي من خيلي واضح بود که اين بازي مساوي مي شود. حالا به دقيقه اي که گل زدند کاري ندارم و امکانش بود که زودتر اين گل را بزنند، ولي خب روند بازي جوري بود که من تقريبا مطمئن بودم که اگر پرسپوليس مي توانست در دقيقه 69-70 گل تساوي را بزند چه بسا با اين روند بازي شايد مي توانست گل دوم را هم بزند. نمي دانم تفکراتشان چه بود ولي به عقيده من قشنگ تر اين بود که ده دقيقه يک ربع آخر بازي يک سري تعويض ها انجام مي شد. البته ما چون نبوديم هيچ اظهارنظري هم نمي توانيم بکنيم، ولي با کساني که در اين مدت در ارتباط بودم و سايت هاي خبري و ... هم همين نظر را داشتند که چطور اين اتفاق افتاده.
*درست است که مظلومي مربي محتاطي است ولي در دربي هاي قبل مظلومي خيلي نترس بود.
اين را قبول دارم که پرويز مظلومي آدم محتاطي هست، ولي در دربي ها احتياط را کنار مي گذارد. من در تيم هاي مختلف که با او بودم اين مساله را کاملا درک کردم ولي نمي دانم در اين بازي چه اتفاقي افتاد، حالا مشورتي يا حرفي بوده نمي دانم، تعويض يعقوب کريمي در آن دقيقه از بازي نمي گويم اشتباه يا درست بود، اما مي توانست ديرتر انجام بگيرد.
*يعقوب را از دقيقه ده مي شد تعويض کرد خيلي بد بود.
در کل آوردن بازيکن دفاعي در آن زمان به پرسپوليس فهماند که بايد حمله کند. ما آنجا نبوديم و از دور نمي توان گفت لنگش کن و نمي توانيم ايراد بگيريم شايد هر کس در آن شرايط بود اين تصميم را مي گرفت يا شايد اگر پرسپوليس هم آن گل را مي زد همين مي شد.
*نکته ديگر راجع به ويدئويي که از علي ضيا منتشر شد.
من ايشان را اصلا نمي شناسم؛ نه اين که بخواهم کلاس بگذارم، نه اسمش را شنيده بودم و نه او را ديده بودم. در اين چند روز فقط از او مي شنوم. واقعا کار زشتي بود و واقعا نمي دانم چطور بگويم، به هر حال قشنگي اين دو تيم هميشه اين بوده که حريف هم بودند و با هم کري داشتند، ولي اين که کسي در اين حد بخواهد به کسي بي احترامي کند، واقعا نمي دانم نشان دهنده فرهنگ آدم است. من خيلي ناراحت شدم و فرقي هم نمي کند مثلا اگر راجع به علي دايي يا علي کريمي هم کسي چنين کاري مي کرد، من باز هم همين حرف را مي زدم و فرقي براي من نداشت. ولي کار خيلي زشتي را اين آدم انجام داد کسي که مجري تلويزيون است و در رسانه اي حضور دارد اين کار از او بعيد است.
*الان دقيقا آنجا چه مي کني؟ اول فصل برخورد خوبي هم با تو نشد و به کل از فوتبال رفتي .
نه هيچ برخورد بدي با من نشده. بعضي ها شايد برداشت هاي اشتباهي از بعضي رفتارها دارند، اما نه کسي با من برخورد بدي کرد و نه کسي حرفي به من زد، من دو سه مرتبه به باشگاه استقلال آمدم آقاي مظلومي را ديدم و خيلي جو خوبي بود و با هم صحبت کرديم. ولي من به شخصه يک چيزهايي در باشگاه ديدم که محيط کار را سالم نديدم. فقط هم دليلش همين بود من کسي را نديدم که بخواهد به من بگويد بيا يا نيا، بعضي ها گفتند در تمرين استقلال سه نفر آمدند گفتند آتيلا نيايد، در نتيجه آتيلا نيامده! مگر مي شود آدم به حرف سه نفر بگويد من نمي آيم؟ من در کل گفتم محيط محيط جالبي برايم نيست، حالا چه محيط کادر را بخواهيم در نظر بگيريم، چه محيط اطراف تيم، چه داخل باشگاه. البته اينکه فوتبال ايران خيلي ناسالم است و يکي مثل آتيلا که هيچي ، براي سعيد رمضاني هم فضاي کار نيست. با يک باخت سعيد را قرباني کردند و يک نفر ديگر را آوردند ، مربي جديد چند امتياز از 3 بازي متوالي گرفته؟ اين حقيقت فوتبال ماست. براي ما هيچ جايي ندارد .
*يعني روي نيمکت کساني بودند که دوست نداشتي با آنها کار کني؟
به هر حال مي شود گفت کساني بودند که من دوست نداشتم در کنارشان حضور داشته باشم اما شما پيدا کنيد پرتقال فروش را!
*همه مي گفتند محمد نوازي پسر حجازي است با اين مساله که مشکل نداشتيد؟ يعني به خاطر محمد که از نيمکت استقلال نگذشتي؟ چون غير از کادرقبلي که همه دوستانت هستند ، فقط دو نفر به تيم اضافه شدند!
محمد دوست صميمي من است من در زندگيم هيچ مشکلي با کسي نداشتم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کاشکی دوست نداشتم