سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تحویل سند آمایش آموزش عالی به ستاد نقشه جامع علمی تا هفته آینده


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، منصور کبگانیان دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور در حاشیه هفتاد و سومین جلسه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی در جمع خبرنگاران گفت: بحث آمایش آموزش عالی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی و نقشه جامع علمی قرار دارد که امروز مباحث مهم و محورهای کار در جلسه ارائه شد و با توجه به اینکه آمایش عالی مسئله بسیار مهمی است قرار شد عرصه سند و به خصوص وزارت کار نیز در این مجموعه دیده شود.

وی افزود: نماینده وزارت کار هم بسته پیشنهادی خود در رابطه با فارغ‌التحصیلان و نرخ بالای بیکاری فارغ‌التحصیلان را ارائه داد.

کبگانیان با تأکید بر انسجام سیاست کاری در حوزه آموزش عالی اظهار داشت: مأموریت‌های ملی و فراملی برای فارغ‌التحصیلان دیده شده تا به نحوی در سند آمایش آموزش عالی این بحث نیز در نظر گرفته شود.

دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت:‌ اشکالات سند آمایش آموزش عالی جمع‌بندی شده است و قرار شد وزیر علوم و معاونانش هفته آینده سند را به ما تحویل دهند.

وی افزود: همچنین سند وزارت صنایع تحت عنوان سند آمایش صنایع کشور نیز هفته آینده ارائه می‌شود و سند آمایش دانشگاه آزاد نیز برای بررسی به ستاد نقشه جامع علمی تحویل داده می‌شود.

کبگانیان افزود: سند جامع توسعه صنایع دریایی کشور نیز سندی بسیار مهمی است که هفته آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/ULLDUL


ویدیو مرتبط :
معرفی نقشه جامع علمی کشور