سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خدمات ویژه مترو تهران به عزاداران اربعین حسینی


به گزارش ایرنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، محسن نایبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران باوفایش افزود: به منظور سهولت در جابجایی شهروندان و عزاداران حسینی شرکت کننده در پیاده روی اربعین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، مسافرگیری از ایستگاه شهرری در روز چهارشنبه 11 آذرماه بعد از پایان آیین تا جابجایی کامل عزاداران، به صورت رایگان انجام می شود.
وی در خصوص سایر خدمات مترو تهران در این روز گفت: در خط یک مترو تهران که در روز اربعین بیشترین مسافر را به خاطر وجود اماکن مذهبی همانند حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده صالح(ع) و سایر اماکن دارد، فاصله گذر قطارها کاهش می یابد.
به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با افزایش 33 درصدی حرکت قطارها در خط یک، فاصله گذر از هر هفت دقیقه یکبار به پنج دقیقه کاهش خواهد یافت.
تهرام/7243/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
درست کردن فلافل برای عزاداران اربعین حسینی