سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر آموزش وپرورش در شاهرود کتاب خرید


به گزارش ایرنا، دکتر علی اصغر فانی که از سوی نماینده مردم شاهرود و میامی و نیز معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود همراهی می شد، انگیزه خود را ترویج فرهنگ کتابخوانی اعلام کرد.
وی همچنین تشویق و ترغیب دانش آموزان ،معلمان و اولیا به کتابخوانی وفرهنگ مطالعه را دیگر هدف خود عنوان کرد و افزود:رییس جمهور محترم بر نهادینه شدن کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان تاکید نموده و آموزش و پرورش دولت تدبیر وامید با ایجاد زنگ انشا و کتابخوانی اقدامات جدی را آغاز کرده است .
عضو کابینه تدبیر و امید تصریح کرد: توسعه و تجهیز کتابخانه های مدارس ،انتشار کتاب های ویژه کودک و نوجوان و برگزاری نمایشگاه های کتاب در بیش از 50 هزار مدرسه از جمله اقدامات آموزش و پرورش در حوزه بسط و گسترش کتابخوانی است .
وزیر آموزش و پرورش همچنین روز پنج شنبه با خانواده یکی از شهدای شاهرود دیدار کرد.
دکتر فانی در گفت و گو با خانواده شهیدان محمد علی و محمد نظریه گفت:نسل حاضر باید به گونه ای تربیت شود که با ارزشهای شهدا آشنا باشند.
وی با بیان اینکه شهدا مسیر شهادت را با علم و آگاهی انتخاب کردند خاطر نشان کرد : حضور خانواده شهدا در تمامی عرصه ها برای همه مردم به ویژه مسوولان الگو و اسوه است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خانواده آموزش و پرورش دارای 14 هزار فرزند شهید می باشد افزود: یکی از افتخارات آموزش و پرورش این است که بیشترین شهید ، ایثارگر و جانباز را در بین دستگاه ها و سازمانهای دولتی تقدیم انقلاب کرده است.
وزیر آموزش و پرورش افزود: معلمان نقش مهمی در هدایت جامعه به سوی کمال دارند کمالی که شهیدان نظریه نیز به عنوان چهره های ماندگار در کسوت معلمی به دلیل تجاوز دشمن به خاک میهن اسلامی ، وظیفه خود را درعرصه دفاع مهمتر دانستند و در این راه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند
در این دیدار مادر شهیدان نظریه بر پیروی از خط ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: خانواده شهدا خواستار عزت نظام اسلامی هستند و همچنان برعهدی که بسته اند ، پایبندند.
شهید محمد علی نظریه در عملیات والفجر۴ و شهید محمد نظریه هم در منطقه عملیاتی هورالعظیم در بیست و پنجم اسنفد ماه۶۳ بال در ملایک گشوده و جاودانه شدند.
وزیر آموزش وپرورش به منظور دیدار با معلمان و فرهنگیان به استان سمنان سفر کرده است.
6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رقص وپایکوبی وزیر آموزش وپرورش عربستان!!