ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برزگر: اعتراض «بنا» برای خودش نیست/ حمایت به پول خلاصه نمی‌شود


منصور برزگر در مورد حمایت از رشته‌های المپیکی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: هفت ماه تا المپیک باقی مانده و زمان مثل برق و باد می‌گذرد. رشته‌های مدال آور ما در این رویداد مهم محدود هستند و اگر می‌خواهیم در این مسابقات بزرگ آبروی ایران حفظ شود باید به مسائل، ملی نگاه کنیم.

وی ادامه داد: چند دوره به عنوان کشتی‌گیر و سرمربی در رقابت‌های المپیک حضور داشته‌ام، این مسابقات یک رویداد خاص است که متفاوت با مسابقات جهانی و حتی بازی‌های آسیایی است و فضای مختص خود را دارد.

دارنده مدال نقره المپیک عنوان کرد: توصیه من به ورزشکاران و مربیان این است که به هدف اصلی خود یعنی کسب مدال در المپیک فکر کنند، زیرا گمان می‌کنم در این شرایط هر کس که اعتراض کند تنها جواب‌های جالبی را می‌شنود که چاره کار نیست.

برزگر با اشاره به اینکه اعتراض «بنا» برای خودش نیست خاطرنشان کرد: او خودش می‌داند که خادم با تمام وجود تلاش می‌کند تا مشکلات را برطرف کند و اگر صدای اعتراضش بلند می‌شود، می‌خواهد که نگاه‌ها متفاوت شود.

وی گفت: مسائل فقط مالی نیست البته وقتی فقط حدود 10 درصد بودجه یک فدراسیون المپیکی را می‌دهند، باید انتظار هم منطقی باشد اما به طور مثال سرکشی به اردوهای تیم ملی یا برگزاری نشست مشترک با المپین‌ها می‌تواند یک راهکار موثر باشد که به دکتر روحانی و نزدیکان ایشان پیشنهاد می‌کنم این امر را جدی بگیرند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعتراض من از بچه هاى آپارت و خودش:/