ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آبی‌پوشان هم قسم شدند


بانک ورزش/ آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با تراکتورسازی تبریز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز از ساعت 9 و 30 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.
آبی‌پوشان که ساعت 14 امروز تهران را به مقصد تبریز ترک می‌کنند امروز در هوایی سرد آخرین برنامه‌های تمرینی خود را پیگیری کردند.
*پیش از آغاز تمرین امروز پرویز مظلومی که با لباس شخص در تمرین حاضر بود شاگردانش را دور هم جمع کرد و از آنها خواست تا روی دیدار فردا تمرکز کنند. البته شاگردان مظلومی در حاشیه صحبت‌های سرمربی استقلال همقسم شدند به خاطر منصور پورحیدری و خوشحالی او برنده بازی فردا شوند.
*میثم مجیدی که به تازگی دوران آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته امروز هم مثل روز گذشته به دویدن دور زمین پرداخت.
*سید مهدی رحمتی، وحید طالب‌لو، یعقوب کریمی و سیروس دین‌ محمدی غایبان تمرین امروز استقلال بودند. طالب‌لو و رحمتی مستقیما راهی فرودگاه خواهند شد تا استقلال را در سفر به تبریز همراهی کنند.طالب لو به دلیل آسیب دیدگی در کلینیک حضور داشت اما تیمش را همراهی می کند.
*دویدن دور زمین، گرم کردن بدنها و کار با توپ و فوتبال دستگرمی تمرین امروز استقلالی‌ها را تشکیل داد. ضمن آنکه بازیکنان در غیاب دو دروزاه‌بان خود در پایان تمرین با گلر سوم آبی‌پوشان نجفی تمرین پنالتی انجام دادند.
* پرویز مظلومی در پایان تمرین امروز بهنام برزای و مجید حسینی را برای دیدار فردا خط زد و این دو نفر با آبی‌پوشان راهی تبریز نخواهند شد.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال ساعت 14:30 فردا در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ملوان بدون مهاجم در برابر آبی پوشان