سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کمیته امداد مراغه از سه هزار و 367 زن سرپرست خانوار حمایت می کند


ایوب هاشمیان، روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: زنان سرپرست خانوار از جمله گروه های آسیب پذیر جامعه هستند که عواملی مانند طلاق، فوت، اعتیاد همسر، از کارافتادگی همسر، رها شدن توسط مردان مهاجر و یا بی مبالاتی، به این طیف وسیع از جامعه آسیب می زند.
وی اظهارکرد: توجه و بررسی همه جانبه و دقیق مسایل و مشکلات زنان سرپرست خانوار و ارائه راهکارهای صحیح و اصولی به منظور حمایت ازآن ها، از جمله وظایف نهادها و سازمان های خدمات اجتماعی است.
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه با اشاره به اینکه از رویکردهای اصلی کمیته امداد، تحکیم بنیان خانواده است، یادآور شد: هم اکنون زنان سرپرست خانوار این شهرستان علاوه بر حمایت های مالی از خدمات حرفه آموزی و آموزش بهره مند می شوند.
هاشمیان ادامه داد: درشرایط کنونی سیاست این نهاد ارایه تسهیلات اشتغال و فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی مددجویان به جای پرداخت کمک های مستقیم و بلاعوض است.
وی گفت: دراین راستا و با هدف آموزش زنان سرپرست خانوار در زمینه های مهارت های فرزند پروری، رفتارهای معنوی، مهارت های زندگی، مدیریت اقتصاد خانواده و بهداشت خانواده برای 810 نفرکلاس های آموزشی برگزار شده است.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در147 کیلومتری جنوب تبریز مرکزآذربایجان شرقی واقع است.
3034/8023/ 1495

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
طرح محسنین کمیته امداد برای حمایت کودکان بد سرپرست