فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کتاب «رحمت واسعه» اثر آیت‌الله بهجت(ره) نقد و بررسی می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «رحمت واسعه» بیانات آیت‌الله‌ محمدتقی بهجت(ره) در موضوع امام حسین(ع) است و برای نخستین بار در مهرماه سال 1394، مصادف با محرم 1437 قمری توسط مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله‌ بهجت(ره) به چاپ رسید.

این کتاب در سه بخش تنظیم شده است:

1. روایتی کوتاه از سیره و روش آن عالم ربانی: در این بخش، به شرحی گذرا از دلدادگی و سر سپردگی آن عالم عارف به ساحت مقدس معصومین و اباعبدالله‌الحسین علیهم‌السلام پرداخته شده است.

2. گزیده‌ای از بیانات آیت‌الله‌ بهجت(ره): این بخش که قسمت عمده کتاب را تشکیل می‌دهد، در ٩ فصل گردآوری شده است.

3. پرسش‌ها و پاسخ‌ها: در این بخش، گزیده‌ای از پرسش‌ها و پاسخ‌هایی از آیت‌الله بهجت(ره) جمع‌آوری شده است.

این نشست با حضور محمدرضا سنگری و محمد اسفندیاری به‌عنوان ناقدان کتاب برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های صبح کتاب خیمه به همت انتشارات خیمه و بنیاد دعبل خزاعی برگزار می‌شود. تاکنون کتاب‌های «کتاب‌شناسی تاریخی امام حسین(ع)»، «‌مقتل ابی مخنف، لهوف» و «مقتل جامع سید الشهداء» در این جلسه‌ها مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. 

علاقه‌مندان برای حضور در نشست نقد کتاب «رحمت واسعه» می‌توانند سه‌شنبه 7 اردیبهشت ساعت 10 صبح به دفتر مرکزی بنیاد دعبل خزایی می‌توانند به نشانی: خیابان فلسطین نرسیده به میدان فلسطین، بن‌بست سعیدی، پلاک2 مراجعه کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کتاب رحمت واسعه - آیت الله بهجت