سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سفیر جدید ایران در ترکمنستان معرفی شد/ احمدی بر گسترش روابط با همسایگان تاکید کرد


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید محمد احمدی به عنوان سفیر ایران در ترکمنستان راهی عشق آباد پایتخت این کشور می شود تا به جای آقای هاشمی گلپایگانی فعالیت خود را در این کشور آغاز کند.
احمدی 59 ساله که دارای دکترای بین الملل است و از مدیران وزارت امور خارجه محسوب می شود در سابقه خود سرپرستی سفارت ایران در بحرین، استاندار ایلام، استاندار فارس و مشاور بین الملل وزیر کشور را دارد.
سفیر جدید ایران در عشق آباد در گفت و گو با ایرنا بر لزوم گسترش روابط با همسایگان در همه زمینه ها تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید گسترش و تعمیق روابط با همسایگان است.
وی ادامه داد: عمق استراتژیک سیاست خارجی ما با کشورهای همسایه است و این مهم باید مدنظر واقع شود و ما نیز در طول سالهای پس از انقلاب نشان داده ایم که روابط با همسایگان جزء اولویت های ما بوده است.
سیام**7261**9012 /1449

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تاکید ایران و آفریقای جنوبی بر گسترش روابط اقتصادی و تج