سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نحوه شستشوي شلوار جين با ماشين لباسشويي


نيک صالحي/ شلوار جين احتمالا براي شما هم يکي از محبوبترين لباس هايتان است که در مواقع زيادي از آن استفاده مي کنيد. اما شايد براي شما هم پيش آمده که در اثر سهل انگاري در شستن شلوار جين تان بهترين لباس تان را از دست داديد. حالا در اين چگونه اختصاصا نحوه شستن شلوار جين را توضيح مي دهيم.

1 - اولين نکته اينست که تا مجبور به شستن لباس خود اعم از شلوار جينتان نشديد اين کار را انجام ندهيد. ميدانيد که برخي افراد عادت به شستن لباس هايشان در فاصله هاي زماني کوتاه دارند و اين خود اولين دليل به سرعت خراب شدن لباس هاي ما به حساب مي آيد.

2 - براي شستن شلوار جين حتما جيب هاي آن را خالي کنيد تا مبادا رنگ وسيله داخل جيب رنگ شلوار جين را عوض نکند.

3 - شلوار جين را با لباس هاي تقريبا همرنگ آن داخل ماشين لباسشويي بيندازيد و از نحوه رنگ دهي لباسهاي ديگر مطمئن شويد. پودر ماشين را داخل آن بريزيد و حتما از نرم کننده لباس استفاده کنيد.

4 - برنامه شستن لباس هاي معمولي را در ماشين لباسشويي اجرا کنيد و با آب سرد شستشو را شروع کنيد. چرا که آب داغ پارچه شلوار جين شما را زودتر پوسيده مي کند.

5 - بعد از اتمام شست و شو شلوار جين را در سايه آويزان کنيد. اگر هواي آزاد را براي خشک کردن شلوار جين در نظر بگيريد بسيار عالي خواهد بود.

6 - براي اتو کردن شلوار جين از بخار استفاده کنيد و از تماس اتوي مستقيم با شلوار جين خودداري کنيد.


ویدیو مرتبط :
نحوه صحیح بالا کشیدن شلوار...!!!