توضیح قلعه‌نویی درمورد آشتی کنان با نکونام


به گزارش مشرق، قلعه‌نویی که پس از جلسه امروز دادگاه برای ورزش به مجموعه انقلاب رفته بود، با وجود آنکه قصد نداشت در این زمینه حرفی بزند با اصرار خبرنگار ما سرانجام چند جمله‌ای درباره این آشتی‌کنان صحبت کرد. او که به نظر سرحال می‌رسید همچنین درباره تیم‌ملی هم نقطه نظرات کوتاه خود را با ما در میان گذاشت.

قلعه‌نویی حرف‌هایش را با تشکر از افرادی که به دنبال پا در میانی بین وی و نکونام بودند آغاز کرد و گفت: جا دارد از قاضی حیدری تشکر کنم که نقش مهمی در این اتفاق داشت همچنین امیر عرب و شاهرخ بیانی تشکر می‌کنم که امروز آمدند و باعث این اتفاق شدند. همچنین من یک بدهی به آقای قاسمپور که در قطر با ایشان هم بازی بودم، داشتم و چون ایشان با من تماس گرفته بودند، این اتفاق افتاد هر چه بود تمام شد و من دیگر دوست ندارم در مورد جزییات آن صحبت کنم.

او در پاسخ به این سوال که اطمینان می دهد که دیگر مشکلی بین او و نکونام پیش نیاید هم گفت: ان‎شاءالله همیشه اتفاق می‌افتد.

سرمربی سابق استقلال در مورد پیروزی تیم‌ملی برابر گوام هم می‌گوید: ما که بازی را ندیدیم چون در دادگاه بودیم اما به تیم‌ملی بابت این نتیجه تبریک می‌گویم. همین که جوان‌ها میدان می‌بینند، اتفاق خوبی است ان‎شاءالله آنها تجربه کسب کنند تا در مراحل بدی که بسیار سخت‌تر است بتوانند بازی‌های بهتری به نمایش بگذارند.


ویدیو مرتبط :
آشتی کنان جواد نکونام و امیر قلعه نویی