سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صندوق عدالت آموزشی کمک‌های مردم برای دانش‌آموزان مناطق محروم را دریافت می‌کند


علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه دومین کنفرانس توسعه و عدالت آموزشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام افرادی که مایلند به آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف کمک کنند می‌توانند پرداخت‌های نقدی خود را به صندوق توسعه و عدالت آموزشی اعطا کنند و همچنین می‌توانند پولی را در حسابی قرار دهند تا سود حاصل از آن را به نفع دانش‌آموزان و آموزش و پرورش مناطق کمتر توسعه یافته، اختصاص یابد.

وی افزود: امیدواریم با توجه به روحیه خوبی که مردم دارند و تاکنون در صحنه‌های مختلف مشارکت داشته‌اند کیفیت آموزش و پرورش به خصوص در مناطق دورافتاده و محروم افزایش یابد تا بتوانیم شعار خود در برنامه ششم توسعه مبنی بر توسعه عدالت آموزشی و ارتقاء کیفیت را محقق کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص توجه به آموزش دختران عنوان کرد: هم‌اکنون در سطح کشور 51 درصد دانش‌آموزان پسر و 49 درصد دختر هستند. زمانی که این گزارش را در عرصه‌های بین‌الملل ارائه می‌کنیم مورد تقدیر قرار می‌گیرد و نشان می‌دهد که آموزش و پرورش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موفق شده شکاف بین آموزش دختران و پسران را کاهش دهد.

فانی در خصوص حذف بخاری‌های نفتی از مدارس تصریح کرد: امسال 40 هزار کلاس درس با بخاری نفتی خداحافظی کردند و در برنامه‌های خود پیش‌بینی کرده‌ایم تا دو سال آینده سیستم گرمایشی مدارس استاندارد شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عشق و کمک کردن به مردم در مناطق محروم