سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



در رکود قابل توجه بازار تلویزیون ها، سامسونگ همچنان قدرتمند رو به جلو حرکت می‌کند


در رکود قابل توجه بازار تلویزیون ها، سامسونگ همچنان قدرتمند رو به جلو حرکت می‌کند

شهر سخت افزار/ اگرچه بازار تلویزیون ها در ماه های اخیر رکود قابل توجهی را تجربه کرده است اما سامسونگ بازهم توانسته است قدرتمند ظاهر شود و وضعیت مناسبی را در این بازار برای خود دست و پا کند. بنا به آمار و ارقام منتشر شده، این کمپانی توانسته است با در اختیار گرفتن 35 و 28 درصد از بازار تلویزیون در آمریکا و کانادا، در ماه گذشته در این دو کشور چیزی در حدود 1 میلیارد دستگاه تلویزیون را به فروش برساند و از این حیث برای خود رکورد جدیدی را ثبت کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی موسسه NPD، که هر چند وقت یک بار آمار و ارقام فروش محصولات مختلف را در اختیار علاقمندان قرار می دهد، بیش از نیمی از تلویزیون های 4K فروخته شده در آمریکا و کانادا توسط سامسونگ تامین شده است. به این ترتیب تلویزیون های 4K سامسونگ را باید یکی از محبوب ترین محصولات در این دو کشور بدانیم.

اگرچه این آمار و ارقام ممکن است به خوبی نشان دهنده احاطه سامسونگ بر روی بازار تلویزیون ها نباشد اما باید توجه داشت که این شرکت در مقایسه با رقبای خود یکی از موفق ترین برندها محسوب می شود. چرا که کمپانی شارپ چندی پیش از بازارهای آمریکای شمالی خارج شد و برند تلویزیون های خود را به شرکتی به نام Hisense واگذار کرد. سونی نیز قصد دارد در آینده ای نزدیک دست از تولید تلویزیون بکشد و پاناسونیک هم اخیراً کارخانجات تولید تلویزیون خود را فروخته است. در حال حاضر تنها نام معروفی که می توان آن را رقیب جدی برای سامسونگ دانست ال جی است. اگرچه ال جی در حوزه تلویزیون ها یک برند در حال رشد محسوب می شود اما در چند ماه اخیر ضرر قابل توجهی را در این بخش تجربه کرده است.

بخش تلویزیون های سامسونگ در چند ماهه اخیر با تمرکز بر روی تولید تلویزیون های 4K و عریض توانسته است علاوه بر یک رشد مناسب به سود قابل توجهی نیز دست پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
تلویزیون سامسونگ رو باور نکردنیه!!!!