سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عشایر از خدمات بسیج سازندگی استان بوشهر تقدیر کردند


به گزارش ایرنا، عشایر شهرستان دشتستان در این پیام با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر و مجموعه بسیج سازندگی سپاه این استان بخاطر خدماتی که در زمینه احداث آب انبار، اماکن و ایجاد زیرساخت های بهداشتی در مناطق عشایر نشین دشتستان ارائه کرده اند، مورد تقدیر قرار داده اند.
دربخشی از این پیام آمده است: عشایر دشتستان با تمام توان و ظرفیت های خود همواره در راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و دفاع از ارزشها و مکتب انقلاب، امام، ولایت وشهداء گام برمی دارند.
عشایر که همواره با سختکوشی و مبارزه با مشکلات و ناملایمات با اراده ای قوی در راه اعتلای اسلام و انقلاب تلاش کرده اند اکنون نیز آماده هرگونه جان فشانی در راه پاسداشت آرمانهای انقلاب، امام وشهدا هستند.
جامعه عشایری همواره به وجود شهدای عشایر و رزمنده در هشت سال دفاع مقدس و مشارکت در توسعه اقتصاد ایران اسلامی به عنوان نماد و سمبل اقتصاد مقاومتی به بیان مقام معظم رهبری بر خود می بالند و همچنان این راه را ادامه می دهد.
در پایان این پیام آمده است: اکنون نیز این قشر مولد و موثر که همیشه قدردان خدمات نظام به خود بوده اند کمال سپاس و قدردانی را از زحمات و محبت های مجموعه سپاه و بسیج سازندگی استان بوشهر دارند.
شهرستان دشتستان بیشترین جمعیت عشایری استان بوشهر را در خود جاری داده است. ک/1
7213/6043

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بسیج و اقتصاد مقاومتی/گفتگو با رئیس سازمان بسیج سازندگی