فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پگاه آهنگرانی: هنرمندان زکات کار خود را با حمایت از محیط زیست بدهند


پگاه آهنگرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره تاثیر هنرمندان در حفاظت از محیط زیست و مسئولیت آنها در این زمینه، اظهار داشت: در همه جای دنیا هنرمندان به یاری نهادهای خیریه می آیند و فعالیت های بشر دوستانه انجام می دهند، توجه به محیط زیست نیز از این قاعده مستثنی نیست بنابراین هنرمندان باید در این زمینه فعالیت کنند.
وی با اشاره به اینکه هنرمندان به نهادهایی که فعالیت های محیط زیستی انجام می دهند کمک می کنند تا کارشان را بهتر انجام دهند، افزود: با توجه به علاقه مردم به هنرمندان خود و تاثیر پذیری از آنها این قشر از جامعه می توانند تاثیر گذار باشند.
آهنگرانی درباره اهمیت محیط زیست، اظهار داشت: باعث تاسف است که با ورود مدیریت یا دولت جدید ارزش محیط زیست تحت تاثیر قرار می گیرد. به عنوان مثال، معصومه ابتکار می آید و یک دفعه محیط زیست ارزشی را پیدا می کند که باید داشته باشد و با رفتنش دوباره محیط زیست اهمیتش را از دست می دهد.
وی افزود: این جریان بدی است و خیلی دیر به این نتیجه رسیدیم که محیط زیست کشور تا چه اندازه اهمیت دارد. اگر به کشورهای کمی متمدن تر نگاه می کنیم متوجه می شویم که مردم آنجا سال هاست دغدغه محیط زیست دارند و در این راه چه اقدامات، اعتراضات یا حتی تظاهراتی انجام شده است.
این بازیگر سینما ادامه داد: همیشه سعی می‌کنم با معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست تعامل داشته باشم و فکر می کنم این کاری است که همه هنرمندان باید انجام دهند.
آهنگرانی عنوان کرد: ما تازه متوجه اهمیت محیط زیست شدیم آن هم به خاطر معصومه ابتکار و سیستمی است که دارد ما را متوجه اهمیت این موضوع می کند.
آهنگرانی ادامه داد: امیدوارم روزی مساله حفاظت از محیط زیست دغدغه همه مردم شود و همه به اهمیت آن پی ببرند.
پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز به دبیری فرهاد توحیدی به همت انجمن تمدن سبز هنرمندان حامی محیط زیست از شنبه 24 اردیبهشت آغاز و تا 31 اردیبهشت ماه با ادامه خواهد داشت.
فراهنگ**9246**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم "نزدیک تر" با بازی پگاه آهنگرانی و صابر ابر