سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استقرار اورژانس اجتماعی در كانون اصلاح و تربیت زاهدان


محمد مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نهادهای حمایتی نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی و آموزش افراد آسیب دیده و خانواده های آنان دارند.
وی ادامه داد: این حمایتها نباید صرفا جنبه مادی داشته باشد بلكه ارائه الگوهای مناسب زندگی، آموزش مهارتهای اساسی، كارآفرینی و ایجاد راهبردهای لازم برای افزایش امید به زندگی افراد می تواند در این رهگذر كارساز و راهگشا باشد.
رئیس كانون اصلاح و تربیت زاهدان با اشاره به اهمیت حمایت های مادی و معنوی از مددجویان گفت: نقش خانواده در شكل دهی شخصیت فرزندان بسیار مهم و اساسی است .
مرادی افزود: عدم وجود آگاهی های لازم از سوی خانواده به منظور صیانت از ذات مثبت كودكان سبب بروز ناهنجاریهای مختلف در قالب بزهكاری اجتماعی می شود كه در نهایت منجر به مجرمیت افراد و ورود آنان به زندان خواهد شد.
معاون اجتماعی اداره كل بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: زندانیان بخشی از جامعه هستند كه توجه مضاعفی باید به آنها شود كه استقرار اورژانس اجتماعی در محل كانون اصلاح و تربیت زاهدان به همین منظور بوده است.
مریم لكزایی با اشاره به عملكرد، وظایف و اختیارات سازمان بهزیستی در راستای حمایت از مددجویان گفت: تعامل بهزیستی و سازمان زندانها می تواند كمك شایانی به آن دسته از مددجویانی انجام دهد كه به هر دلیل گرفتار حبس شدند.
وی تصریح كرد: ارائه آموزشهای اجتماعی مورد نیاز به خانواده ها نقش مهمی در سلامت جامعه ایفا می كند و ضرورت حمایت از خانواده های زندانیان در چارچوب ضوابط و امكانات موجود كاملا محسوس است.
3213 /8005 /6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استقرار اورژانس 115 البرز در تاسوعا و عاشورای حسینی