سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلفن 2018 در کرمانشاه برای مشاغل راه اندازی می شود


مصیب قبادیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خدماتی که این خط تلفن به مشتریان ارائه می کند همانند خط 118 است اما با این تفاوت که تنها به مشاغل و اصناف اختصاص پیدا می کند.
وی اضافه کرد: مشاغل مختلف با پرداخت هزینه ناچیزی به صورت ماهانه می توانند شماره خود را در این سامانه ثبت کنند.
مدیرکل مخابرات استان کرمانشاه گفت: امکان تبلیغات افراد در این خط تلفن نیز وجود دارد و آنها می توانند با پرداخت هزینه ای نماهنگ تبلیغاتی خود را برای مخاطبان پخش کنند.
قبادیان با بیان اینکه 570 هزار خط تلفن ثابت در استان کرمانشاه واگذار شده است، گفت: از این میزان 190 هزار خط بیشتر از سه سال است که به دلیل بدهی قطع است از این رو یک سوم خط های تلفن کرمانشاه در اختیار بدهکاران قرار دارد.
وی عنوان کرد: اداره کل مخابرات استان کرمانشاه به دنبال راه اندازی خط های تلفن بی سیم است.
مدیرکل مخابرات استان کرمانشاه گفت: با راه اندازی این تلفن ها امکان واگذاری اینترنت نیز به تلفن های ثابت وجود دارد و مخاطبان می توانند از تلفن های ثابت پیامک نیز ارسال کنند.
7445/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آموزش راه اندازی مرکز تلفن - استریسک