سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سربازان گمنام امام‌زمان (عج) توطئه‌های گروه‌های تکفیری را در همان نقطه صفر مرزی نابود می‌کنند/ هدف کشورهای مرتجع منطقه ناامن کردن ایران است


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالرضا مصری سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی پارلمان در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از نشست غیرعلنی صبح امروز نمایندگان مجلس با سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات پرداخت و اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس گزارش بسیار جامع و کاملی از طرف وزیر اطلاعات ارائه شد.

وی افزود: طبیعتاً برای همه این سؤال شاید پیش آید که با توجه به اینکه همه منطقه درگیر شرارت‌های گروه‌های تکفیری هستند و شاید به نوعی بتوان گفت همه تلاش‌ها و اهداف آنان هم ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران است، چطور در کشور ما اثری از شرارت‌های این گروه‌های تکفیری و تروریست‌ها دیده نمی‌شود، آیا کلاً وجود ندارد یا اینکه خنثی می‌شود؟

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در ادامه تصریح کرد: امروز گزارش‌های بسیار جامع و کاملی هم به صورت کلامی و مکتوب و هم به صورت تصویری و مشروح توسط مسئولان وزارت اطلاعات ارائه شد، گزارشی از اقدام سربازان گمنام امام‌زمان (عج) که توطئه‌های گروه‌های تکفیری و داعشی را صدها کیلومتر در خارج از مرزهای ایران اسلامی خنثی کردند.

وی تأکید کرد: در این گزارش شاهد بودیم که موارد بسیاری از توطئه‌های این گروه‌ها در سال‌های گذشته و همین امسال وجود داشته که قرار بوده عملیات‌هایی توسط گروه‌های تکفیری در کشور ما انجام شود اما در همان نقطه صفر توسط سربازان گمنام امام‌زمان (عج) نابود شده است.

مصری یادآور شد: گزارش جامعی ارائه شد از اینکه برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت‌های نظامی، تسلیحاتی و خصوصاً مالی از گروه‌های تکفیری انجام می‌دهند که شاید اولین هدف آنان ناامن کردن ایران اسلامی است که خوسبختانه همه این توطئه‌ها خنثی شده است و مقادیر زیادی مهمات و یا افرادی که می‌خواسته‌اند عملیات انجام دهند نیز خنثی و دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: مسئولان وزارت اطلاعات همچنین بیان کردند که علما و بزرگان اهل تسنن منطقه همکاری بسیار جامع و صمیمانه‌ای داشتند که همکاری آنان در پیشگیری و خنثی کردن اهداف گروه‌های تکفیری در کشور مؤثر بوده است.

مصری اضافه کرد: نمایندگان مجلس نیز از این همه دقت و برنامه‌ریزی هوشمندانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات قدردانی و تشکر کردند، امنیتی که امروز در کشور حاصل شده از فعالیت‌های برادران و خواهران ما در وزارت اطلاعات نشأت می‌گیرد و همه عملیات‌هایی هم که ضدانقلاب در برخی از مناطق مرزی انجام داده و باعث شهادت مرزبانان کشورمان شده نیز همه این افراد توسط وزارت اطلاعات در عملیات‌های مختلف به هلاکت رسیده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم بیش از 10 گروه تروریستی علیه ایران فعالیت می‌کنند که همه عملیات‌های آنها در کشور خنثی شده است، البته اقدام خوب دیگری که انجام شده شناسایی همه سمپاد‌هایی است که به نوعی گروه‌های تکفیری می‌خواهند روی آنها کارهای عقیدتی انجام دهند، خوشبختانه بانک اطلاعاتی همه سمپادها وجود دارد و همه آنها تحت‌نظر هستند که فریب گروه‌های تروریستی را نخورند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/15FE4F


ویدیو مرتبط :
سربازان گمنام امام زمان عج