ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم‌های ملی تکواندو و جودو


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به همراه اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی دقایقی پیش ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان دیدن و با کادر فنی آن گفتگو کرد.

در این دیدار هاشمی ضمن قدردانی از تلاش های فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان و خسته نباشید به آنها اظهار داشت: تیم ملی تکواندو مردان کشورمان تاکنون در رقابت های گرند پری نتایج خوبی گرفته و امیدواریم در مسابقات مکزیک بتوانند به آنچه که می خواهند دست یابند. دربخش بانوان نیز قطعا با تمریناتی که ملی پوشان پشت سر می گذارند در رقابت های قاره ای فیلیپین خواهند توانست سهمیه المپیک ریو را کسب کنند.

وی ادامه داد: نگاه ما به رشته های مدال آوری همچون تکواندو حمایتی است و هر آنچه در توان داریم از تکواندو حمایت خواهیم کرد و بدون تردید با کادر فنی پر تلاش و زحمتکش و ملی پوشان خوبی که دارد این عزیزان خواهند توانست هم در رقابت های کسب سهمیه و هم در المپیک انتظارات را برآورده کنند.

در ادامه بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو ضمن قدردانی از حمایت های رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: اگر دو ملی پوش ما دچار مصدومیت نمی شدند قطعا الان هر چهار سهمیه مردان را گرفته بودیم ولی ناامید هم نیستیم و امیدواریم در رقابت های گرند پری مکزیک بتوانیم به این مهم دست یابیم.

سپس در فضایی صمیمانه ملی پوشان تکواندو حاضر در اردو با کیومرث هاشمی درد دل کرده و برخی انتظارات و درخواست های خود را مطرح کردند که رئیس کمیته ملی المپیک عنوان داشت در جهت برطرف کردن نیازها و درخواستهای ملی پوشان اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

همچنین رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن دیگر از تمرینات تیم ملی جودو بازدید و با ملی پوشان و مربیان آن دیدار و گفتکو کرد.

در این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جودو می تواند ضمن کسب سهمیه لازم در المپیک ریو حتی در صورت تمرینات مستمر، اردو و تورنمنت های برون مرزی، نمایش مطلوبی از خود در المپیک به اجرا بگذارد.

وی گفت: تیم ملی جودو به زودی راهی رقابت های کره جنوبی خواهد شد و هر چه این عزیزان در چنین رقابت هایی حضور داشته باشند ضمن افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی خود با تجربه تر شده و اعتماد به نفس شان در رقابت های مهمی همچون المپیک بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // بازدید رییس کمیته ملی المپیک از تمرین تیم کاراته دختران‬‎