وزارت علوم و بانک ملت تفاهم نامه همکاری امضا کردند


تفاهم نامه همکاری میان وزارت علوم و بانک ملت در خصوص ارتقای سطح همکاری‌های متقابل و فراهم کردن بسترهای مناسب برای ارائه خدمت و تسهیلات بانکی به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین امید، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در خصوص مفاد این تفاهم نامه گفت: افتتاح انواع حساب برای اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان معرفی شده از وزارت علوم و ارائه خدمات الکترونیکی، صدور انواع کارت های بانکی، نصب و راه اندازی دستگاههای ATM و POS در محل‌های مورد توافق طرفین و نصب سامانه محب جهت مدیریت وجوه حساب های بانکی از جمله مفاد این تفاهم نامه هستند.

امید، همچنین فراهم سازی امکان پرداخت شهریه دانشجویی واحدهای تابعه و ثبت نام در آزمون های سراسری از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت، پرداخت تسهیلات به وزارت علوم و واحدهای تابعه ، اعطای تسهیلات به پرسنل و اعضای هیئت علمی معرفی شده از وزارت علوم و واحدهای تابعه آن را از دیگر مفاد این تفاهم نامه برشمرد.

وی اظهار داشت: اعطای تسهیلات، اعطای تسهیلات کارت اعتباری اساتید، اعطای تسهیلات بابت کمک هزینه شهریه دانشجویی به دانشجویان معرفی شده از سوی وزارت علوم و واحدهای تابعه، از جمله مفاد دیگر این تفاهم نامه است.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در پایان گفت: همچنین بر اساس این تفاهم نامه، بانک ملت در زمینه احداث و تکمیل پروژه های ساختمانی، ساخت خوابگاه های دانشجویی، مشارکت مدنی برای تعاونی مسکن کارکنان، فعالیت‌های پژوهشی و فناوری و خرید تجهیزات مورد نیاز به وزارت علوم و واحدهای تابعه آن تسهیلات مالی اعطا می‌کند و بخش سرمایه‌گذاری این بانک نیز در تامین سرمایه طرح‌ها و پروژه های وزارت علوم مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
امضا تفاهم نامه همکاری مشترک تجاری، اقتصادی بااکراین