سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایران از گسترش و تعمیق روابط با ایسلند استقبال می‌کند


به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز سه‌شنبه در دیدار با سفیر جدید آکرودیته ایسلند، گفت: افزایش تبادل هیات‌ها و همکاری میان بخش‌های خصوصی دو کشور، نقش مهمی در توسعه روابط ایفا می کند.

رئیس‌‌جمهور با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران و ایسلند تأکید کرد: تهران از گسترش و تعمیق روابط خود با ایسلند در زمینه‌های اقتصادی، فناوری‌های جدید و انرژی‌های تجدیدپذیر استقبال می کند.

"هرمن اینگلف سان" سفیر آکردیته جدید ایسلند در این دیدار بر گسترش روابط ایران با ایسلند و همچنین اتحادیه اروپا تأکید کرد و ادامه داد: دو کشور می‌توانند در زمینه‌های انرژی پاک و تجدیدپذیر و همچنین سایر بخش‌ها همکاری نمایند.

وی با بیان اینکه روابط سیاسی دو کشور در سال‌های گذشته تقویت و گسترش  یافته است ، گفت: قطعاً گسترش روابط با کشور بزرگی همچون ایران برای ایسلند بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
روابط تجاری ایران و بلاروس گسترش می یابد