پیش بازی لیگ برتر فوتسال/ جدال تنگاتنگ بالا نشین‌ها برای صدرنشینی


هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال ایران دوشنبه 23 آذر ماه با شش بازی آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته تاسیسات دریایی تهران مهمان مقاومت البرز می‌شود. تاسیسات تا اینجا با 42 امتیاز صدرنشین است و مقاومت با 26 امتیاز در جایگاه هفتم جدول جا دارد.

از طرفی در این هفته لیگ فوتسال مس سونگون ورزقان مهمان فردوسی مشهد م‌ شود. مس که هم پای تیم صدرنشین 42 امتیاز دارد به دلیل تفاضل کمتر در رتبه دوم جدول جا دارد.

اگر تاسیسات دریایی بتواند حریف خود را در این هفته شکست دهد به احتمال قریب به یقین صدرنشین باقی خواهد ماند، چرا که مس سونگون باید برای صدر نشینی مقابل حریفش پیروز شود و این پیروزی باید بتواند تفاضل گل بالایی که با تاسیسات دارد را جبران کند.

اما اگر تاسیسات در مقابل مقاومت البرز شکست بخورد راه برای صدر نشینی مس باز می‌شود، چرا که مس تنها به یک پیروزی نیاز خواهد داشت تا در رتبه اول جدول لیگ بنشیند.

در دیدارهای دیگر گیتی‌پسند اصفهان از میثاق تهران میزبانی می‌کند. گیتی پسند که در حال حاضر با 39 امتیاز چهارم جدول است و می‌تواند با یک برد امیدش برای صدرنشینی در هفته‌های آینده بیشتر شود.

همچنین در هفته بیست و دوم لیگ برتر آذرخش بندرعباس میزبان یاسین پیشرو قم می شود و شهروند ساری به مصاف شهید منصوری قرچک می‌رود. فرش آرا نیز مهمان شرکت ملی حفاری اهواز می‌شود و دبیری نیز استراحت می‌کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نتایج دور برگشت لیگ برتر پومسه بانوان و صدرنشینی تیم کن