ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کفاشيان: دير به اختلاف اسدي و کي‌روش ورود کردم


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 09:52

کفاشيان: دير به اختلاف اسدي و کي‌روش ورود کردم

کاپ/ رئيس فدراسيون فوتبال گفت: به کي‌روش گفته‌ايم قبل از مصاحبه‌هايش از فدراسيون اجازه بگيرد.
علي کفاشيان در حاشيه فستيوال فوتبال دختران درباره ورود وزارت ورزش به ماجراي اختلاف اسدي و کي روش اظهار داشت: من در وزارت ورزش حاضر شدم و شخص وزير از ما خواسته که بايد به مصاحبه هاي اخير ميان کي روش و اسدي پايان بدهيم. البته اعتقاد دارم که اصولا اتفاقي هم بين اين دو نفر وجود ندارد.
وي ادامه داد: اين موضوع که کي‌روش گفته اسدي کارمند فدراسيون است بايد بگويم من هم کارمند فدراسيون هستم.
رئيس فدراسيون فوتبال درباره اينکه اعلام کرده با ادامه اين روند کي روش اخراج مي شود، ‌تصريح کرد: آئين‌نامه حقوقي را همه بايد رعايت کنند. به کي‌روش هم گفته‌ايم قبل از مصاحبه‌هايش از فدراسيون اجازه بگيرد.
وي در پاسخ به اين سوال که چرا زودتر به اين مساله ورود نکرد، گفت:‌من اين کار را انجام دادم. هر چند که کمي دير شده بود اما مهم اين است که اين کار انجام شد.
کفاشيان در رابطه با اينکه آيا اين حواشي به تيم ملي ضربه نمي‌زند، اذعان داشت:‌ از نظر من اين موضوعات ربطي به هم ندارد و به تيم ملي آسيب نخواهد رساند. هر چند که اين سختي‌ها براي 100 سال اول زندگي است و حل خواهد شد!

نظر شما


ویدیو مرتبط :
حل اختلاف‌های دو وزارتخانه بهداشت و رفاه بر سر بیمه با ورود روحانی