سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مادر بی رحم دختر خود را خفه کرد + تصاویر


 رکنا: مادر سنگدل دختر 7 ساله‌اش را زیر آب خفه کرد و برادر کوچک که شاهد قتل خواهرش بود، نحوه قتل وی را برای دادستان نقاشی کرد.

ای‌جی هوتو پسر خانم آماندا لوئیس شهادت داد که مادرش خواهر 7 ساله‌اش را در استخر حیاط خانه غرق کرده  چرا که دخترک بسیار شیطنت می‌کرده و مادرش هم به عنوان تنبیه این مجازات را برای وی در نظر گرفته و او شاهد این ماجرا بوده‌است.

به گزارش یوکی نیوز، ای جی هنگامی که برای شهادت در جایگاه حاضر شد تصویری از مادر و خواهرش آدریانا را در حالت قتل نقاشی کشیده بود. هنگامی که دادستان از پسرک پرسید چه کسی خواهرت را به قتل رسانده پسرک پاسخ داد مادرم و وقتی از او پرسیدند مادرت در این عکس چه می‌کند او پاسخ داد خواهرم را زیر آب خفه می‌کند.

جرم دخترک این بود که از روی شیطنت شیشه پاک کن را روی تلویزیون اسپری کرده بود و نتیجه کارش هم تنبیه شدن به آن شکل بود. ای جی شاهد این بوده که مادرش آدریانا را به داخل استخر پرت کرده و او را همانجا زیر آب نگه داشته است. مادر در محاکمه 4 روزه گناهکار شناخته و به 30 سال زندان محکوم شد.


ویدیو مرتبط :
شادمانی جنین داخل رحم مادر با صدای پدر مادر والدین+کلیپ