ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دفاع مستحکم رئال؛ دیواری که فرو ریخت


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.09.05 - 17:09

دفاع مستحکم رئال؛ دیواری که فرو ریخت

ورزش 3/ حالا دیگر رئال مادرید را نمی توان صاحب بهترین خط دفاعی در میان تیم های اروپایی دانست و بنیتس، تزلزل را در فاز دفاعی تیمش به خویی احساس می کند.
وقتی فصل جدید شروع شد و رئال مادرید در 14 دیدار (لالیگا و لیگ قهرمانان) تنها 4 گل دریافت کرد، تعریف و تمجیدها از خط دفاعی این تیم نیز قوت گرفت و لقب مستحکم ترین خط دفاعی اروپا به رئال بنیتس داده شد اما همه چیز از بازی با سویا تغییر کرد.
رئال در مقابل سویا 3 گل دریافت کرد و در بازی دوازدهم خود در لالیگا نیز 4-0 به بارسلونا در خانه باخت. شب گذشته نیز رئال در زمین شاختار به میدان رفت و ضمن زدن 4 گل به این تیم، سه گل نیز دریافت کرد تا آمار گل های خورده اش به 14 برسد.
رئال در لالیگا آمار 11 گل خورده در 12 بازی را به ثبت رسانده و در تمام دیدارهایش در این فصل نیز آمار 14 گل خورده در 17 بازی ثبت شده است. کیکو کاسیا که در بدترین زمان ممکن وارد ترکیب رئال بجای ناواس مصدوم شد، نیمی از این گل ها را دریافت کرده؛ در حالیکه تنها در 3 بازی از 17 بازی حضور داشته است. او در برابر سویا و شاختار 3 گل و برابر لاس پالماس هم یک گل دریافت کرده است.
شرایط برای رئال در آستانه بازی با تیم شگفتی ساز و رده ششمی ایبار، وقتی بدتر می شود که بدانیم این تیم به احتمال فراوان، راموس و واران، دو مدافع اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
این قلعه،فرو ریخت......................!