ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



افتتاح 2 پروژه عمرانی در شهرهای قزوین و تاکستان


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، 2 پروژه عمرانی در حوزه راهداری و راه‌سازی در شهرهای قزوین و تاکستان با حضور مسئولان استانی پیش از ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.

نخستین پروژه‌ای که از سوی مسئولان استان قزوین افتتاح شد ساختمان اداری اداره ماشین‌آلات راهداری استان قزوین بود که از سال 1393 روند اجرای آن آغاز شده است. این ساختمان راهداری در زیربنای ساختمانی 300 متر مربع احداث و اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 900 میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

شهریار نیازی مدیر مرکز ماشین‌آلات راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد: این مرکز به عهده 26 پرسنل ثابت به عنوان دستگاه نظارت و نگهداری ماشین‌آلات فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: میانگین سن ماشین‌آلات راهداری استان قزوین بالغ بر 17 سال بوده و عموم دستگاه‌های مورد نیاز در این حوزه برای استفاده در فصل‌های سرد سال با توجه به نذورات جوی فراوان بهسازی شده و در محل مناسب خود حفاظت می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 297 دستگاه از انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین در حوزه راهداری استان قزوین فعالیت می‌کنند و هزینه نگهداری این ماشین‌آلات به خصوص در فصل زمستان بسیار بالاست.

دومین پروژه که برای افتتاح مورد توجه مسئولان قرار گرت طرح بهسازی و روکش آسفالت بلوار ورودی شهر ضیاآباد بود.

گفتنی است بهسازی و روکش آسفالت ورودی ضیاآباد در طول یک و نیم کیلومتر عرض 22 متر در دو مسیر رفت و برگشت اجرا شده است. هزینه اجرایی این پروژه عمرانی بالغ بر 10 میلیارد ریال بوده و بخشی از پروژه محور مواصلاتی آب ترش، ضیاآباد، خرم‌دشت را تشکیل می‌دهد.

گفتنی است حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و داود محمدی نمایندگان مردم قزوین و آبیک و رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام اسماعیل صادی نیارکی، دادستان استان قزوین، علیرضا انصاری مدیر کل بازرسی، رضا کاظم‌نیا معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی،‌منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور استانداری قزوین، سیدعلی موسوی فرماندار قزوین در مراسم افتتاح دو پروژه یاد شده حضور داشتند.

انتهای پیام/ 77017


ویدیو مرتبط :
افتتاح پروژه های عمرانی هفته دولت - هشت بندی