یک قسمت از «آیینه خانه» با ساختار جدید ضبط شد


یک قسمت از «آیینه خانه» با ساختار جدید ضبط شدمهر/ نیما کرمی مجری برنامه «آیینه خانه» درباره پخش این برنامه که مدتی است متوقف شده، گفت که یک قسمت از این برنامه با ساختار جدید ضبط شده است و احتمال دارد این هفته از شبکه دو پخش شود.
وی در پاسخ به این پرسش که این وقفه تا چه حد با صحبت های حجت الاسلام مرادی درباره سریال «معمای شاه» که به کارگردانی محمدرضا ورزی از شبکه یک پخش می شود ارتباط داشت، بیان کرد: چندان ارتباطی این میان وجود نداشت و شاید کمی دوستان و همکاران در این زمینه جریان سازی کردند. به هر حال صحبت های حجت الاسلام مرادی در آن برنامه درباره «معمای شاه» حاشیه ساز بود ولی وقفه ای که در این ۳ هفته داشتیم تنها به دلیل آن برنامه نبود و همانطور که گفته شد تغییراتی در ساختار و دکور برنامه هم داشتیم.

مجری برنامه «آیینه خانه» با اشاره به تغییراتی که قرار است در ساختار جدید برنامه بوجود آید، عنوان کرد: ما یک قسمت از برنامه را با این ساختار جدید ضبط کرده ایم تا اگر خروجی مثبتی داشت از این هفته آن را پخش کنیم.

کرمی در پایان درباره ساختار جدید این برنامه توضیح داد: در ساختار جدید تنها من و آقای مرادی با هم حرف نمی زنیم بلکه مردم هم در استودیوی برنامه حضور دارند و از دغدغه های خود درباره موضوعاتی که در برنامه مطرح می شود صحبت می کنند.

برنامه «آیینه خانه» هر هفته سه شنبه ها با اجرای نیما کرمی از شبکه دو سیما پخش می شود و موضوعات مبتلابه خانواده های امروز مثل ازدواج جوانان و روابط زوجین را با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی بررسی می کند.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
آیینه خانه قسمت اول بخش اول