سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپل بار دیگر کورد زد، این بار در هند!


اپل بار دیگر کورد زد، این بار در هند!دیجیاتو/ براساس آمار و اطلاعات منتشر شده توسط کمپانی Counterpoint Research، فروش آیفون در هند به شدت افزایش یافته است. گفته می شود که در سه ماهه انتهایی سال گذشته، اپل 800 هزار واحد آیفون به هند ارسال کرده که به نسبت 500 هزار واحد سال گذشته، رشدی قابل توجه داشته است.

اپل با ارائه تخفیف های اساسی قصد دارد تا فروش بالای تلفن های همراهش را در این کشور تضمین کند، این در حالی است که آیفون ها قیمت بالاتری نسبت به دیگر تلفن های همراه دارند. حتی با وجود تخفیف ها، 800 هزار واحد صرفا مربوط به آیفون های جدید نیست، بلکه مدل های قدیمی هم بخشی از آن را تشکیل داده است.

در این گزارش گفته شده که تقریبا 30 درصد کل فروش مربوط به iPhone 5s بوده است و 50 درصد دیگر را آیفون 6s و 6s Plus تشکیل داده اند. در سال 2014، آیفون های جدید اپل، تقریبا 70 درصد کل فروش را شامل می شدند.

در حالی که حالا اپل آیفون های بیشتری می فروشد اما نیمی از این فروش، مخصوص به نسل های پیشین است. چنین آماری، هر چقدر امیدوار کننده باشد، در سوی دیگر، نگران کننده نیز هست. کمپانی ساکن کوپرتینو امید دارد تا پس از کسب مجوزهای لازم، اپل استورهای خود را در این کشور برقرار کرده و رکورد فروش سال 2015 را هم بشکند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
تست بنچمارک اکسپریا زد 5، زد 3+، زد 2، زد 1 و زد سونی