ماسک صورت، انواع ماسک صورت، ماسک مو


1394/09/19

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

در این بخش از سایت آکاایران شما را با ساخت انواع ماسک صورت و ماسک مو آشنا میکنیم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

علاقه به زیبایی در میان انسان ها همیشه بوده و هست، مخصوصا خانم ها برای زیباتر شدن دست به هر کاری میزنند، مخصوصا وقتی صحبت از پوست باشد، خیلی این موضوع بیشتر به چشم می آید. ماسک صورت جزو بهترین ابزار برای رسیدن به پوستی زیبا است، ما نیز در این بخش از سایت آکاایران برای شما آموزش بهترین ماسک های صورت را آماده کرده ایم، با ما همراه باشید.

ماسک صورت,ماسک صورت خانگی,ماسک صورت برای پوست خشک

ماسک صورت,ماسک صورت خانگی,ماسک صورت برای پوست خشک,ماسک صورت گیاهی,ماسک صورت عسل,ماسک صورت طبیعی,ماسک صورت هلو,ماسک صورت برای پوست چرب,ماسک صورت عسل و دارچین,ماسک صورت برای جوش,ماسک مو

ماسک صورت

ماسک موز برای پاکسازی پوست صورت

موز کاملا رسیده ای رو انتخاب کنید و با یه چنگال اون رو به شکل پوره در بیارید و روی پوست صورت و گردنتون بذارید و بعد از بیست دقیقه با آب ولرم رو به خنک بشویید.

اگر صورتتون آکنه داره میتونید از مقداری عسل و لیمو هم در این ترکیب استفاده کنید.

ماسک صورت,ماسک صورت خانگی,ماسک صورت برای پوست خشک

ماسک صورت

ماسک لایه بردار نشاستهپوست های خشک و معمولیمواد لازمنشاسته ۱ قاشق چایخوریماست ۱ قاشق غذاخوریروش تهیهیک قاشق غذاخوری ماست را با نشاسته مخلوط کرده و به مدت ۳۰ دقیقه روی صورت قرار دهید و سپس با آب خنک بشوئید. این ماسک جهت پوست های معمولی و خشک بسیار مناسب است و بهتر است هفته ای ۱-۲ بار استفاده شود.

ماسک صورت,ماسک صورت خانگی,ماسک صورت برای پوست خشک

ماسک صورت

ماسک گوجه فرنگی برای پوست های چرب و جوش صورت

گوجه فرنگی رو از وسط نصف برش بزنید و کمی فشار بدید و روس صورتتون بذارید تا تخم های ریزش هم روی صورتتون قرار بگیره و بذارید چند دقیقه ای روی صورتتون بمونه. اگر صورتتون چربه و جوش هم دارید، این ماسک بهترین روش برای تمیز کردن صورتتون هست.

ماسک صورت,ماسک صورت خانگی,ماسک صورت برای پوست خشک

ماسک صورت

ماسک شفاف کنندهانواع پوست

مواد لازمشیر ۱ قاشق غذاخوریآب هویج ۱ قاشق چایخوریآب پرتقال ۱ قاشق چایخوریعسل ۱ قاشق چایخوریروش تهیهآب هویج و آب پرتقال را با هم مخلوط و سپس عسل و شیر ترجیحاً پرچرب را به آن اضافه کرده و برای ۲۰ دقیقه روی صورت قرار دهید و سپس با آب ملایم بشوئید. در صورت داشتن پوست چرب از شیر کم چرب استفاده نمائید این ماسک برای تمامی پوست ها قابل استفاده است.

ماسک صورت,ماسک صورت خانگی,ماسک صورت برای پوست خشک

انواع ماسک صورت

ماسک صورت برای ازیبن بردن جوش صورت سر سیاه

ماسک صورت برای ازیبن بردن جوش صورت سر سیاه دو سه عدد پیاز متوسط را پس از پوس کندن خرد کنید و در مقدار کمی آب بپزید , به طوری که پیاز کاملا پخته شود و آب در ته ظرف باقی نماند. پیاز پخته شده را درون یک تکه پارچه  نخی نازک تمیز بپیچد و روی جوش ها بگذارید ماسک صورت برای جوش و پس از چند دقیقه موضع را بشویید. دانه های سر سیاه و سفیدبرای درمان جوش صورتگیاهانی چون بومادران , بابونه ,رازیانه و گزنه سفید ( از هر کدام یک قاشق غذا خوری) را در آب جوش بریزید, پس حوله ای به سر ببندید و به مدت ده دقیقه پوست را روی بخار آن نگه دارید. در این هنگام منافذ پوست شما باز شده و شما به آسانی می نوانید با یک پارچه تمیز و یا دستمال کاغذی پوست را در ناحیه دانه های سر سیاه به آرامی بفشارید و دانه ها را بیرون آورید و بعد صورت را با آب سرد بشورید تا منافذ پوست تنگ تر بشود.. عسل و دانه های سر سیاه برای درمان جوش صورتعسل افزودن به تقویت پوست و شفا بخشی ,پاک کننده خوبی است .یک قاشق غذا خوری عسل را به آرامی حرارت دهید و روی قسمت هایی از پوست که دارای دانه های سر سیاه است بگذارید , پس از 15 دقیقه با یک تکه پنبه و آب نیم گرم پوست خود را تمیز کنید و بعد بشویید.اگر لک نیز دارید از خوانه گندم( دو قاشق) به عسل اضاف کنید و بعد همین نحو عمل کنید. روغن ماهیروغن ماهی و لکه های قرمز پوست را تمیز کنید و بعد با مقداری روغن ماهی لایه ای از چربی رویش بکشید .یکی دو ساعت بعد پوست را با آب نیم گرم بشویید.

ماسک انگور برای آکنه صورت

انگور رو پوره کنید و با پالپ هاش روی پوست صوررتتون قرار بدید و صبر کنید تا روی صورتتون خشک شه و بعد با آب شستشو بدید.

با این ماسک میتونید از لکه و جوش های جزیی صورتتون خلاص بشید.

ماسک صورت,ماسک صورت خانگی,ماسک صورت برای پوست خشک

ماسک صورت

ماسک سفیده تخم مرغ

اگر فرصت کافی برای تهیه ماسک ندارید، یکی از ساده ترین و در عین حال مؤثرترین ماسک ها ماسک سفیده تخم مرغ است. این ماسک پوست را شاداب و درخشان می کند و برای پیش از رفتن به میهمانی، ماسک مناسبی است. برای تهیه آن کافی است سفیده یک تخم مرغ را با همزن آنقدر بزنید که سفت شود و از همزن نریزد. بعد آن را روی پوست بگذارید و پس از ۵ دقیقه با آب گرم و سپس آب سرد، صورت را بشویید.یادآوری: با هیچ ماسکی نباید اطراف چشم و روی لب ها را پوشاند.

ماسک صورت,ماسک صورت خانگی,ماسک صورت برای پوست خشک

طریقه درست کردن ماسک صورت

ماسک عسلیک قاشق مرباخوری عسل را با نصف قاشق چایخوری پودر بادام مخلوط کنید. بهتر است این مخلوط را داخل ظرفی ریخته و روی حرارت کتری قرار دهید تا عسل حالت روانتری پیدا کند. سپس این مخلوط را به آرامی روی صورت بمالید و بعد از اینکه خشک شد، با آب ولرم بشویید.

ماسک صورت,ماسک صورت خانگی,ماسک صورت برای پوست خشک

ماسک صورت

خیار بری پوست های خشک

خیار طبعش سرده و خاصیت خنک کنندگی داره و بهترین ماسک برای زیبایی پوست های خشک هست.

خیار رو رنده کنید و آبش رو روی پوست صورت و گردنتون بمالید و اجازه بدید خشک بشه. اشکالی نداره اگر جند ساعت هم روی پوستتون بمونه. پالپ های اضافیش هم به عنوان ماسک دور چشم بذارید.

ماسک صورت,ماسک صورت خانگی,ماسک صورت برای پوست خشک

ماسک صورت

برچسب ها : . . . . . . . . . .

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
لحظه ی برداشتن ماسک از صورت توسط شعبده باز ماسک(ول ولنتینو)