ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اظهارات کاپیتان شهبازی در خصوص پرواز چارتر تیم‌ملی به سمت گوام


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 15:11

اظهارات کاپیتان شهبازی در خصوص پرواز چارتر تیم‌ملی به سمت گوام

اسپورت تی وی/ مشاور سابق هواپیمایی آسمان در قرارداد با فدراسیون فوتبال بابت ترانسفر تیم ملی به جام جهانی برزیل گفت:"اگر ایران با هواپیمایی گوام قرارداد می بست می توانست ملی پوشان را به صورت چارتر به این جزیره ببرد."
کاپیتان شهبازی که موفق شده پرواز مسکو-تهران را بدون باز شدن چرخ ها بر روی باند فرودگاه مهرآباد بنشاند درباره به هم خوردن پرواز چارتر تیم ملی به گوام که قرار بود با ایرباس A340 شرکت آسمان انجام شود، گفت:"ببینید اکثر شرکت های هواپیمایی کشورهای مختلف جزو ایکائو هستند و با هم همکاری دارند. اگر مسوولان فدراسیون فوتبال قبل از اختصاص پرواز چارتر بابت سفر به این جزیره با مسوولان گوام صحبت کرده یا استعلام می کردند که می توانند به صورت چارتر به آنجا بروند خیلی بهتر بود. آنوقت شاید با امضای قراردادی با آنها می توانستند امروز اجازه فرود هواپیمای ایرانی را در این جزیره بگیرند. متاسفانه فکر می کنم مسوولان فوتبال ما این کار را نکرده اند و کسی هم مسوولان گوام را سرزنش نمی کند. آنها زمانی سرزنش می شوند که قرارداد خود را انجام ندهند."
کاپیتان شهبازی در پایان گفت:"من کاری به تحریم ها ندارم که یک زمانی هواپیماهای ایرانی را به فرودگاه های بین المللی راه نمی دادند و بهانه شان این بود که هواپیماهای ما به صورت عمدی خود را در فرودگاه های بین المللی زمینگیر می کنند تا از قطعات استفاده کنند. با این حال ورزش امروز یک صنعت سیاسی است و ما می توانستیم از طریق یک مشاور هواپیمایی خدمات لازم برای تیم ملی را بگیریم که فکر می کنم متاسفانه این کارها انجام نشده است و هواپیمایی ما قراردادی با هواپیمایی گوام ندارد."

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اشک های کاپیتان تیم ملی زنان ایران/گزارش بازگشت تیم ملی